علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



خون شهید « بدرالدین» تروریسم را از منطقه ریشه‌کن خواهد کرد


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله دبیر كل حزب الله لبنان با تسلیت شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب الله تصریح كرد: بی تردید خون شهید مصطفی بدرالدین و دیگر شهدای جبهه مقاومت كه در نبرد با رژیم صهیونیستی و مزدوران داعشی بر زمین ریخته شده است تروریسم را از منطقه ریشه كن خواهد كرد.

در این پیام با اشاره به شتاب گرفتن فروپاشی داعش بر اثر وحدت، انسجام، ایثار و پایداری جبهه مقاومت آمده است: حامیان داعش و در راس آن آمریكا، رژیم صهیونیستی و برخی رژیم های خائن به امت اسلامی در منطقه كه شاهد شكست نقشه های شوم و شرارت آمیزشان هستند در صددند از شكست تروریسم جلوگیری كنند.

در پایان پیام سردار دهقان از درگاه ربوبی برای شهید گرانقدر حزب الله لبنان مصطفی بدرالدین علو درجات، برای بازماندگان صبرو شكیبایی و برای همرزمان آن شهید عزیز پیروزی و موفقیت مسئلت شده است.


ویدیو مرتبط :
تخریب مقبره ی شهید حسین بدرالدین توسط سعودی ها