ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پشت پرده اتفاقات زشت ورزشگاه تختی اهواز


پشت پرده اتفاقات زشت ورزشگاه تختی اهوازایسنا/ بازی روز گذشته استقلال اهواز و پر‌سپولیس شاهد اتفاقات تلخی و ناگواری بود و استانداری و شورای تامین شهر اهواز که با برگزاری این دیدار در ورزشگاه غدیر مخالف بودند، باید پاسخگو باشند.
روز گذشته (جمعه) و در جریان دیدار استقلال اهواز و پر‌سپولیس باز هم شاهد اتفاقات بد و ناشایستی در ورزشگاه تختی بودیم. البته این نخستین باری نیست که بازی سرخابی‌ها با نمایندگان استان خوزستان در این شهر با این اتفاقات همراه است.
روز گذشته بازیکن، مربی، عوامل برگزاری و خود هو‌اد‌ا‌ران هم از سنگ‌هایی که به داخل زمین و به سمت سکوها پرتاب شد آسیب دیدند، اما خو‌شبختا‌نه منجر به اتفاق تلخ‌تری نشد.
با توجه به سابقه این اتفاقات در بازی‌های برگزار شده در خوزستان، مسئولان سازمان لیگ فو‌تبا‌ل از چند روز پیش اقدام به انجام هماهنگی‌های لازم کردند و نخستین برنامه آنها انتقال بازی از ورزشگاه 15 هزار نفری تختی به ورزشگاه 45 هزار نفری غدیر اهواز بود، اما در این راه با مخالفت استانداری و شورای تامین شهر اهواز مواجه شدند.
استادیوم تختی از ابتدای فصل به عنوان میزبان بازی‌های استقلال اهواز معرفی شده، اما بر کسی پوشیده نبود که این ورزشگاه با توجه به شرایط دو تیم که یکی برای قهرمانی و دیگری برای بقا می‌جنگید، هو‌اد‌ا‌ران بیشتری راهی ورزشگاه خواهد شد. گویا استانداری و شورای تامین اهواز دلایل نهانی برای خود دارند.
اگر خدای نکرده به هوادار یا بازیکن آسیب جدی می‌رسید، چه کسی خودش را در مقام مسئول می‌دانست و آیا آن موقع کسانی را که مخالف برگزاری بازی در غدیر بودند را پیدا می‌کردیم؟
هر چه بود، هواداری در بازی دیروز آسیب جدی نرسید، اما همه دنیا این بازی را دیدند. باید دید مسئولان اهواز چه پاسخ و دلیلی برای این اقدام خطرناک و نسجنیده خود خواهند داشت.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
پشت پرده اتفاقات اخیر صنعت خودرو