سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احتمال لغو روادید اروپا برای ایرانی ها!


 

خانم موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از سفر به ایران در حالیکه خیلی خوش خوشانش بود گفت: احتمال دارد که روادید را لغو کنیم اما احتمالش زیاد نیست. امید چیز خوبی است اما خیلی امیدوار نباشید.

به گزارش انتخاب، ایشان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که شنیده شده وقت سفارت برای گرفتن ویزای برخی کشورهای اتحادیه اروپا خرید و فروش می شود، گفت: مظنه بازار چند است؟ و وقتی از رقم سرسام آور درآمد این کار مطلع شد اذعان کرد: پس ما ول معطل هستیم. حقوق ما حتی نصف دوستان وقت فروش نیست، ایشان اضافه کردند که حالا می فهمم که چرا می گویند وقت طلاست.

رئیس سیاست خارجه اتحادیه گفت: البته این همه جا رسم است که شما برای گرفتن روادید یک کشور باید معطل شوید، مثلا هموطنان من در فرودگاه کشور شما گاهی تا دو ساعت در صف های طویل معطل می شوند البته ایشان بعد از شنیدن زمان معطلی ایرانیان برای گرفتن ویزا که گاهی به یک سال هم می رسد خودشان سرشان را پایین انداختند و سکوت اختیار کردند.

خانم موگرینی در ادامه گفت: ایران کباب کوبیده های خیلی خوبی دارد من تعجب می کنم با وجود کباب کوبیده و حلیم بادمجون چرا ایرانی ها می خواهند به اروپا بروند؟!

ایشان تاکید کردند: شما، دانشگاه آزاد، پیام نور و علمی کاربردی دارید، مدرک دکتری آکسفورد هم به راحتی می توانید از سر خیابان تهیه کنید، دیگر نیازی به تحصیل در دانشگاه های الکی گران اروپایی ندارید.

در پایان خانم موگرینی به صورت نامحسوس به اخلاق خوب مردم ایران اشاره کرد و گفت: ایرانی ها اخلاق امن و مطمئنی دارند.


ویدیو مرتبط :
ناامنی در اروپا و لغو بازیهای ملی و احتمال لغو ال کلاسی