سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرانسه پلیس پرو را آموزش می‌دهد


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «لا رپوبلیکا»، کارشناسان ژاندارمری ملی فرانسه، افسران پلیس پرو را برای کنترل هرگونه اغتشاش اجتماعی علیه «اویانتا اومالا» رئیس‌جمهور این کشور آموزش می‌دهند.

در این دوره آموزشی که تحت عنوان «مداخلات پلیس جهت حفظ نظم اجتماعی در چارچوب حقوق بشر» برگزار می‌شود، 67 نفر از نیروهای ویژه پلیس پرو شرکت کرده‌اند؛ هدف از برگزاری این دوره کاهش تعداد قربانیان در درگیری‌های بین پلیس و اغتشاشگران اجتماعی اعلام شده است.

«جک مامت» فرمانده ژاندارمری ملی فرانسه در این رابطه عنوان کرد: در این دوره افسران پلیس پرو می‌آموزند که در صورت بروز اغتشاشات اجتماعی، چگونه درگیری‌ها را کنترل کنند و از اسلحه تنها برای حفاظت از جان خود و یا شخص ثالث استفاده کنند.

آمارهای رسمی در پرو حاکی از آن است که بر اثر درگیری‌های اجتماعی صورت گرفته از ماه آگوست سال 2011 تا ماه می سال 2015 (مرداد 1390 تا اردیبهشت 1394)، 63 کشته و 1935 زخمی به جا مانده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تلاش پلیس پرو برای دستگیری پنگوئن سرگردان