فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل برگزار می شود


رباب عزیزخانی روز یکشنبه با بیان اینکه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدایت نهاد کتابخانه های عمومی و در سطح کشور برگزار می شود افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا(ع) و شناسایی ، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار از اهداف برگزاری این جشنواره است.
او اظهار کرد: در این جشنواره علاقه مندان با دانلود کتاب های معرفی شده و یا خرید کتاب از کتابخانه های عمومی و دریافت پاسخ نامه و دفترچه سوالات از این کتابخانه ها در مسابقه شرکت می کنند.
وی کتاب های مورد نظر جشنواره برای این مسابقه را دوست مهربان کبوترها تالیف مجید محمدی انتشارات بوستان کتاب (ویژة کودکان 11 سال)، اعترافات غلامان تالیف حمیدرضا شاه آبادی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا 17 سال) و امام علی بن موسی الرضا (ع) تالیف بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی انتشارات بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی (جوانان و بزرگسالان) ذکر کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل ، وی افزود: مهلت ارسال آثار تا 20 تیر بوده و منتخبان در دهه کرامت معرفی خواهند شد.
مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه ها جوایز جشنواره را 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره و هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده ذکر کرد و گفت: از منتخبان جشنواره در مراسم ملی باشکوهی در تهران تجلیل می شود.
او از علاقه مندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود کتابهای اعلام شده به پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان به آدرس www.ardabilpl.ir و یا پرتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir مراجعه کنند.
6018/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پنجمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای برگزار شد