سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



خارج کردن حلزون زنده از زانو


5635e934eebb3

خانواده این پسربچه با کمال تعجب زندگی یک حلزون را در زانوی وی مشاهده کردند و در کمال ناباوری آن را از درون زانویش خارج کردند این حلزون کوچک چگونه به زانوی این پسربچه راه پیدا کرده است بسیار جالب است!

مادر یک پسربچه 7 ساله که از باد کردن و چرک کردن زانوی پسرش به شدت نگران شده بود،‌ وقتی از دلیل این اتفاق باخبر شد، به شدت تعجب کرد: یک حلزون در زانوی پسرش زندگی می‌کرد.

راشل فرانکلین که در کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کند، متوجه شد زانوی پسر 7 ساله‌اش باد کرده و اندازه یک سیب شده است. او پیش‌تر «پل» را پیش دکتر برده بود و دکتر هم آنتی بیوتیک تجویز کرده بود و از مادر خواسته بود که برآمدگی را نترکاند.

اما وقتی بادکردگی سیاه شد و چرک از آن بیرون ریخت، خانم فرانکلین تصمیم گرفت بی خیال توصیه دکتر شود و چرک را بیرون بکشد. زمانی که لای زخم را باز کرد، اول یک شیء سیاه کوچک و عجیب را دید که فکر کرد، سنگ‌ریزه است ولی بعد متوجه شد، یک حلزون کوچک بوده است. در حالی که ممکن است حال خیلی‌ها از این مساله به هم بخورد، پل در واکنش به پیدا شدن حلزون دریایی توی زانویش گفت: «باحاله!»

5635e946a8a31پدر پل احتمال می‌دهد، وقتی پسرش در ساحل روی لانه پر از تخم حلزون افتاده، این جانور کوچک وارد بدن او شده است.

5635e9469de7bسایت «دیلی میل»

اخبار پزشکی امروزحلزونحلزون در زانوزانوی پسر 7 ساله‌زندگی حلزون در بدن انسانزندگی حلزون در زانوی انسان

اخبار پزشکی


ویدیو مرتبط :
انیمیشن مونتاژ گیربکس پیچ حلزون و چرخ حلزون