سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حریت: قاتل خلبان روس درترکیه به مشارکت درجنگ علیه دولت سوریه اعتراف کرد


به گزارش ایرنا، حریت با انتشار تصویر حضور قاتل خلبان روس نوشت، آلپ ارسلان چیلیک که در مراسم تشییع جنازه ابراهیم کوچوک در استانبول شرکت کرده بود؛ گفت: هم به سوریه می روم و هم اینجا هستم و دوباره به سوریه خواهم رفت.
به نوشته حریت، «ابراهیم کوچوک» نائب رئیس شاخه منطقه فاتح استانبول حزب حرکت ملی ترکیه در کنار معارضان مسلح دولت سوریه کشته شده است.
آلپ ارسلان درمراسم تشییع جنازه کوچوک گفت: «ابراهیم کوچوک» از دوستان نزدیک ماست و در سوریه با هم بودیم.
کوچوک به تازگی به همراه چند تن دیگر از مخالفان دولت سوریه در بمباران هوایی منطقه جبل ترکمان در سوریه کشته شد.
خبرگزاری دوغان نیز با قاتل خلبان روس مصاحبه ای انجام داد و رسانه های ترکیه این خبر را تحت عنوان 'کسی که روسها به دنبالش هستند در استانبول ظاهر شد'، منتشر کردند.
این در حالیست که وزارت امور خارجه روسیه از مقام های ترکیه خواسته بود تا با اتخاذ تدابیر فوری، افرادی را که در قتل خلبان روسی شرکت کرده بودند دستگیر و محاکمه کنند.
یک فروند جنگنده سوخو 24 روسیه در 24 نوامبر 2015 به وسیله یک فروند جنگنده اف 16 ترکیه بر فراز خاک سوریه هدف قرار گرفت و سرنگون شد.
عناصر مسلح ترکیه که درخاک سوریه فعالیت می کنند، با شلیک به سوی خلبان روس که در حال فرود آمدن به وسیله چتر نجات بود، وی را به قتل رساندند. دولت روسیه به این خلبان لقب قهرمان کشوری اعطا کرد.
خاورم ** 2010 **1561**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملیات نجات خلبان روس در مرزهای سوریه و ترکیه