پیشنهاد اسرائیل به مصر برای برگزاری مسابقه دوستانه فوتبال!


سفارت رژیم صهیونیستی در مصر اعلام کرد که اسرائیل پیشنهاد برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی مصر را داده است تا از این طریق "دیوار رکود در روابط دو طرف شکسته شود و تنش روانی میان مردم مصر و اسرائیل از بین برود."

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفارت اسرائیل در مصر در صفحه خود در فیس بوک نوشت، آیا ما در روزی از روزها می‌توانیم دیوار ترس را بشکنیم و همچون دو ملت با هم تعامل داشته باشیم؟ ملت‌هایی که رقابت‌ در تمامی زمینه‌ها آنها را در کنار هم جمع می‌کند.

در واکنش به این امر، عزمی مجاهد، سخنگوی رسانه‌ای فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد که اسرائیل در سال 2010 درخواستی را به فدراسیون فوتبال مصر برای برگزاری مسابقه دوستانه با تیم ملی ارائه داد؛ در آن زمان ما برای سومین بار پیاپی برنده جام ملت‌های آفریقا شده بودیم و فدراسیون فوتبال با این مساله مخالفت کرد.

مجاهد افزود: اسرائیل بار دیگر این درخواست را چند روز قبل تکرار کرد. ما نمی‌توانیم با آن موافقت کنیم چرا که این مساله از مسائل غیرممکن است و نه جهت‌گیری سیاست فدراسیون فوتبال و نه منفعت هیچ مصری غیرتمند نیست که با چنین درخواستی موافقت کند.

وی تاکید کرد: ما با برگزاری مسابقه با تیم ملی اسرائیل یا باشگاه‌های اسرائیلی مخالف هستیم و اجازه این مساله را نمی‌دهیم. اندیشه بازی با اسرائیل کاملا مردود است چون که این مساله از سوی مردم مصر مورد قبول واقع نمی‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بحران غزه؛ اسرائیل پیشنهاد آتش بس مصر را می پذیرد