سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد با مستمری اسفندماه


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد:عیدی مددجویان این نهاد با مستمری اسفندماه آنان پرداخت می شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، سید پرویز فتاح روز سه شنبه در همایش تخصصی حمایت از سلامت خانواده گفت: دولت، شاید به دلیل کمبود بودجه و یا دلیل دیگر نتوانسته است، عیدی مددجویان کمیته امداد را با مستمری بهمن ماه پرداخت کند و قرار است این عیدی با مستمری اسفندماه پرداخت شود. 

رییس کمیته امداد اظهار کرد: برای امسال، فروشگاه نوروزی خاصی برای استفاده مددجویان در نظر نگرفته ایم؛ بررسی ها نشان داد که این کار ایرادهایی داشته است و به همین منظور تعدادی بن از فروشگاه اتکا خریداری کردیم و آنها را در اختیار مددجویان کمیته امداد در تهران قرار دادیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان استانی اظهار کرد که این اختیار را دارند ، طی قرارداد با فروشگاه ها، بن ها را در اختیار مددجویان قرار دهند.

**تغییر صندوق صدقات 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به صندوق صدقات کمیته امداد گفت : این صندوق ها ، اشکالاتی همراه داشت که سعی کردیم آن را اصلاح کنیم.

وی دستبرد سارقان به این صندوق ها را یکی از ایرادها دانست و افزود: در طرحی که در دست اجرا داریم در 6 ماه ابتدایی سال 95 تمام صندوق های صدقات از حیث سرقت تغییر می کند.

فتاح برای این صندوق ها چنین توضیح داد که این صندوق های طراحی شده جدید را در اختیار سارقین حرفه ای قرار دادیم؛ اما آنان، موفق به باز کردن آن نشدند.

وی در ادامه گفت: با طرحی که اپراتورهای تلفن های همراه نیز داشته ایم قرار است امکان انتقال وجه به صورت تلفنی نیز امکان پذیر باشد.

فتاح در رابطه با خروج کمیته امداد از ساختمان سوهانک نیز تصریح کرد:به قولمان عمل می کنیم و در تعطیلات عید بخش مدیریت کمیته امداد از این ساختمان خواهد رفت و تا پایان خردادماه سال آینده نیز تمام کمیته امداد امام خمینی(ره) از ساختمان سوهانک انتقال خواهد یافت.

همایش دو روزه تخصصی حمایت از سلامت خانواده در محل کمیته امداد واقع در سوهانک برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد تا سقف 75