سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پخش زنده‌ی برنامه‌های تلویزیونی در یوتیوب از سال آینده


پخش زنده‌ی برنامه‌های تلویزیونی در یوتیوب از سال آیندهدیجی کالا/ روز گذشته، شرکت Hulu اعلام کرد که قصد دارد که از سال آینده‌ی میلادی، برنامه‌های تلویزیونی را به‌صورت زنده روی وب‌سایت‌اش پخش کند. ظاهرا Hulu در این موضوع بی‌رقیب نخواهد بود؛ طبق گزارش Bloomberg، یوتیوب هم قصد انجام همین کار را از سال آینده دارد. این سرویس ویژه، «آنپلاگد» (Unplugged) نام دارد و رایگان نیست. کاربران می‌توانند از طریق این سرویس، شبکه‌ی تلویزیونی موردعلاقه‌شان را انتخاب و از طریق یوتیوب به تماشای‌اش بنشینند.

یوتیوب قصد دارد فراتر از یک سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو باشد. این وب‌سایت سرویس‌های جدیدی را برای کاربران مختلف ارائه کرده که از مهمترین‌شان می‌تواند به سرویس‌های YouTube For Kids و YouTube Gaming اشاره کرد؛ اولی مخصوص کودکان و دومی برای گیمرها و مشابه سرویس Twitch است. مورد دیگر هم YouTube Red نام دارد که سرویس پولی یوتیوب است و علاوه بر حذف تبلیغات سایت، یک سری محتوای ویژه را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ظاهرا یوتیوب کار روی سرویس پخش زنده‌ی شبکه‌های تلویزیونی را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و احتمالا به‌زودی به مرحله‌ی اجرا می‌رسد. شایعاتی هم وجود دارد که شرکت اپل هم قصد ارائه‌ی سرویس مشابهی را برای Apple TV دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجی کالا


ویدیو مرتبط :
مرگ میهمان برنامه یکی از شبکه های تلویزیونی هنگام پخش زنده