فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پخش زنده ویژه برنامه «کوی محبت» به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع)


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این برنامه با حضور آیت ا... امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبرى به  بررسی جایگاه و شخصیت حضرت امام محمد باقر(ع) می پردازد. 
برنامه «کوی محبت» با هدف طرح سیره اهل بیت(ع) برای فردای بشریت از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زیارتی روی آنتن می رود.
این برنامه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و شخصیت ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می کند که با توجه به میلاد پرسعادت حضرت امام محمد باقر (ع) برنامه این هفته به بررسی شخصیت این امام همام اختصاص دارد.
گفتنی است برنامه کوی محبت کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که جمعه هر هفته ساعت 19:30 به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/
 

http://fna.ir/V3JX5Z


ویدیو مرتبط :
جدیدترین مداحی محمد رضا طاهری - ولادت امام محمد باقر ع