فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رمان «همیلتون» برنده جایزه هنری «پولیتزر» شد


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همانطور که انتظار می رفت، رمان همیلتون که نمایش آن در تئاتر برادوی درحال اجرا است جایزه «نمایش‌نامه پولیتزر» را ازآن خود کرد.

نمایشنامه موزیکال «همیلتون» روایت‌گر قصه پدران بنیان‌گذار آمریکای مدرن بویژه الکساندر همیلتون است. این نمایش طی یک سال گذشته به پدیده‌ برادوی بدل شد و با استقبال بی‌نظیر روبرو شد و در صدر نمایش و فروش برادوی قرار گرفت.

این اثر موزیکال را «لین مانوئل میراندا» نوشته و آهنگسازی کرده است. او این نمایش را با الهام از نوار کاست هیپ‌هاپ اثر رون چرنو تاریخ‌دان که زندگینامه الکساندر همیلتون را در سال 2004 خلق کرده بود، به وجود آورد. آهنگ این نمایش ابتدا در سال 2009 در کاخ سفید اجرا شد و در ماه آگوست سال 2015 که نمایش موزیکال آن به روی صحنه برادوی در سالن ریچارد راجرز رفت، به فروش بی‌سابقه‌ای دست یافت. ماه گذشته میراندا اجرای کامل این نمایش موزیکال را در کاخ سفید نیز به روی صحنه برد.

جایزه موسیقی «پولیتزر» به هنری تریدگیل 72 به خاطر حضور موفق در آهنگسازی آوانگارد موسیقی «جز» برای آهنگ‌ «برای یک پنی برای یک پوند» رسید.

جایزه داستان «پولیتزر» به «ویت نگوین» برای «دلسوز» رسید. «تی‌جی استایلز» جایزه اثر تاریخی «پولیتزر» را برای «محاکمه‌ کاستر:زندگی در جبهه آمریکای نوین» را دریافت کرد و «ویلیام فینه‌گان» جایزه کتاب زندگینامه «پولیتزر» را برا  «برای «روزهای بربریّت» دریافت کرد.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
مستند سیمخانه... برنده جایزه ویژه دبیر هنری