سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جانشین فرمانده کل ارتش:چشم نامحرمانی که به دنبال نفوذ باشند کور خواهیم کرد


به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی به منابست هفته نیروی دریایی ارتش در بندرعباس اظهار کرد: امروز چهره جنگ ها عوض شده طوریکه فقط درعرصه نظامی نیست بلکه در همه مولفه های قدرت سخت ، نرم ، پیدا،پنهان و نیمه پیدا وعرصه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فن آوری و زیست محیطی دشمن به دنبال جای پا و ایجاد سرپل برای رسیدن به اهداف پلید و شوم خود است.
وی خطاب به نیروهای مسلح کشورمان افزود: بعنوان ادامه دهنده راه شهیدان، بیدار و بصیر در همه عرصه ها به دنبال جای پای نفوذ و دنبال سکو و نقاط ایستایی دشمن بگردید تا عرصه های ایران را از لوث او پاک کرده و اجازه ندهید بیاید برای خودش سرپل بگیرد و توسعه وضعیت بدهد.
امیر سرتیپ موسوی اضافه کرد: ما سربازان جانفدای رهبری فکر پیداکردن جای پا را از فکردشمن بیرون خواهیم کرد و به هیچ مناسبتی در مقابلش تبسم نخواهیم کرد زیرا حرف ما با دشمن حرف خشم، اخم و خشم های فرورفته دهها سال ظلم استکبار است.
وی ابراز داشت: نیروی راهبردی ارتش در سالهای اخیر رسالت تاریخی برگرداندن گنج دریا به مردم ایران و پیشرفت دریامحور را برعهده گرفته و علمدار توسعه سواحل مکران وبا حضور مقتدرانه در آبهای آزاد، برقراری امنیت ناوگان اقتصادی کشور نیز بردوش این نیروی قهرمان است.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش با پشتکار، ولایتمداری دراین علمداری و رسالت تاکنون موفق و روسپید بوده است.
جانشین فرماندهی کل ارتش یادآورشد: امروز شاهد بازگشت سی وششمین ناوگروه نداجا از ماموریت دریا و برقراری امنیت و اعلام ا قتدار جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط عالم هستیم.
در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز طی سخنانی با اشاره به دستاوردهای اسلام علوی ابراز داشت: استکبار برای کم رنگ کردن پیام ما از داعش حمایت می کند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اضافه کرد: جنون اینها(داعش و تکفیری ها) زمینه را برای عقلانیت ما فراهم می کند، هرچه داعش برکارهای ابلهانه بیفزاید مردم جهان با دیدن رفتار اسلام علوی در عراق، یمن و سوریه وهمچنین رهبری خردمندانه رهبر انقلاب بهترین مقایسه و قضاوت را خواهند داشت.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بی تردید آینده در قلمرو اسلام علوی است افزود:البته نباید مغرور شد زیرا عامل اصلی همه پیروزی ها یاری خداوند است.ک/3
6149 /6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فرمانده و جانشین ( بی نهایت زیبا )