سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اظهارات آیت الله موسوی بجنوردی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان


اظهارات آیت الله موسوی بجنوردی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان

جماران/ آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی گفت: گروههای سیاسی و مراجع اجتماعی و عموم مردم شریف و بزرگوار ایران با مشارکت گسترده در انتخابات، این وظیفه دینی و ملی را به انجام می رسانند.

وی پس از ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جایگاه رفیع و نقش بی بدیل مجلس خبرگان در استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران بر همگان روشن است، اظهار داشت: مجلس خبرگان به عنوان لنگرگاه اطمینان بخش جامعه در شرایط خاص و عامل تحکیم و تقویت ولایت فقیه و مقام رهبری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: طبیعی است کسانی که دل در گرو آرمان های بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(س) دارند و به ماندگاری و پایداری نظام می اندیشند وظیفه خود را در انتخابات خبرگان انجام دهند و کسانی که در خود توانایی و صلاحیت عضویت را دارند با کاندیدا شدن، و گروههای سیاسی و مراجع اجتماعی و عموم مردم شریف و بزرگوار ایران با مشارکت گسترده در انتخابات، این وظیفه دینی و ملی را به انجام می رسانند.

این مدرس حوزه و دانشگاه در پایان گفت: اینجانب به مقتضای وظیفه شرعی و میهنی و به منظور مشارکت در این امر مهم به عنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه استان تهران ثبت نام کردم و امیدوارم با درایت و تلاش مسئولان محترم انتخابات و همت رسانه ها، انتخابات پرشور و در شأن نظام اسلامی ایران داشته باشیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خبرهای انتخابات خبرگان؛ از عدم ثبت‌ نام آیت‌ الله جنتی و نورمفیدی تا آمار ثبت‌ نام اولی‌ ها