سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف ۵۳ هزار بطری مشروبات الکلی در تهران طی 9 ماه نخست امسال


کشف ۵۳ هزار بطری مشروبات الکلی در تهران طی 9 ماه نخست امسال تسنیم/ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از کشف ۵۳ هزار بطری مشروبات الکلی در این استان در طول ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

علی‌اکبر پور احمدنژاد با اشاره به آمار کشف مشروبات الکلی در سال جاری اظهار داشت: با تلاش 11 دستگاه کاشف، در 9 ماهه نخست امسال حدود 53 هزار بطری مشروبات الکلی در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه کالاهای ممنوعه از جمله مشروبات الکلی، پس از کشف به صورت فوری امحا می‌شوند، گفت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی معمولاً برای امحای این اقلام ممنوعه در مراسمی رسمی با حضور مسئولان پلیس، مرجع قضایی و نماینده سازمان اموال تملیکی اقدام به امحای این اقلام ممنوعه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اموال مکشوفه در این حوزه تحویل پلیس آگاهی می‌شود و امحای این اموال ممنوعه نیز توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی انجام می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
قاچقچی کشف مشروبات الکلی