سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به روزرسانی نرم افزار سونی حالا پیام آپدیت برنامه های اختصاصی این شرکت را هم اعلام می کند


به روزرسانی نرم افزار سونی حالا پیام آپدیت برنامه های اختصاصی این شرکت را هم اعلام می کندترنجی/ بخش آپدیت نرم افزار در اکثر موبایل های اندرویدی فقط برای به روزرسانی سیستم عامل است. در این بخش اگر به روزرسانی برای سیستم عامل وجود داشته باشد شما می توانید آن را دانلود و اعمال کنید. حالا در نرم افزار جدید به روزرسانی نرم افزاری سونی شاهد تغییرات مثبتی هستیم که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

برخی تولیدکننده های اندرویدی خود فروشگاه نرم افزاری اختصاصی دارند، مثل Galaxy Apps سامسونگ. برخی که چنین سرویسی ندارند در قسمت به روزرسانی نرم افزار، برنامه های اختصاصی خود را هم در صورت وجود آپدیت، اعلام می کنند، مثل الجی، هواوی یا ایسوس. حالا در آخرین نسخه برنامه به روزرسانی سونی می بینیم که برای برنامه هایی که در سرویس What’s new سونی وجود داشته باشند، اعلام به روزرسانی انجام می شود. این به نظر ما خیلی خوب است چرا که کاربران را بیشتر به استفاده از آخرن نسخه نرم افزارهای اختصاصی هر شرکت دعوت می کند.

یک ایراد کوچک که به این بخش وارد است، عدم وجود قابلیت پنهان سازی یک به روزرسانی خاص است، مثلا برنامه ای که شما اساسا نیتی به آپدیت آن ندارید اما همیشه آیکون وجود به روزرسانی برای شما به خاطر آن به نمایش در می آید. به نظر می رسد سونی به زودی چنین قابلیتی را اضافه کند.

نظر شما چیست؟ اعلام به روزرسانی نرم افزارهای اختصاصی در بخش به روزرسانی سیستمی امکان مفیدی است؟ به نظر ما، بله!



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
تنظیمات خطوط پیام کوتاه در نرم افزار CRM پیام گستر