فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانش آموزان خلخال مدیر شدند


مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: در اجرای این طرح تمام مدارس خلخال امروز با مدیریت ، معاونت ، تدریس و راهنمایی دانش آموزان اداره شد.
سید اردشیر رشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای این طرح را ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان ، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ، استفاده از نقطه نظرات دانش آموزان در اداره امور مدارس ، ایجاد بستر مناسب برای تعامل و نظارت دانش آموزان ، ایجاد سهولت در انتقال نظر مسوولان آموزش و پرورش به دانش آموزان و بالعکس و تمرین و آموزش عملی مدیریت و مسوولیت پذیری از سوی دانش آموزان در اداره امور مدارس اعلام کرد.
وی گفت: گزارش کاملی از نتایج این طرح در تمام مدارس خلخال تهیه شده و برای بررسی و استفاده در اداره امور مدارس به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال خواهد شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری جشن انقلاب توسط دانش آموزان پایه چهارم دببرگزاری جشن انقلاب توسط دانش آموزان پایه پنجم دبستان پسرانه مفتاح دانش