ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال در نقل و انتقالات به دنبال چه بازیکنانی است؟


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 09:47

استقلال در نقل و انتقالات به دنبال چه بازیکنانی است؟

جام نیوز/ آمار‌ها نشان می‌دهد مدافع و هافبک میانی آبی‌پوشان شرایط خوبی نداشته است و خرید در این پست ها ضروری به نظر می‌رسد.
رفته‌رفته به نیم فصل نزدیک می‌شویم و تیم‌ها پیش از شروع نقل و انتقالات زمستانی، به سراغ گزینه‌های خود می‌روند و گمانه‌زنی‌ها از همین حالا شروع شده است. استقلال نیز به ‌رغم صدرنشین بودن نیازهایی حس می‌کند و کادرفنی این تیم به دنبال رفع این خلأها خواهد بود.
استقلالی‌ها در خلال برگزاری مسابقات چند بازیکن خود را از دست دادند. به عنوان مثال ریوالدو از این تیم جدا شد و کرار نیز نتوانست چندان به میدان برود و وضعیت مبهمی دارد. به همین دلایل می‌توان گفت کادرفنی نتوانست از همه ایده‌های خود استفاده کند و به نوعی با بحران‌های ابزاری دست و پنجه نرم کرد.
بررسی بازی‌های استقلال در این فصل نشان می‌دهد این تیم در چند پست نیازهایی دارد. ابتدا در خط دفاعی فراز و نشیب‌های بسیاری دیده شد، جایی که آبی‌پوشان سه مدافع میانی تخصصی دارند اما در زمینه زوج‌سازی مشکلاتی به وجود آمد و حتی کادرفنی استقلال در میانه راه پیشنهاد جذب یک مدافع خارجی دیگر را نیز مطرح کرد.
انواع زوج‌سازی‌ها امتحان شد، تا اینکه در چند هفته گذشته از زوج حنیف عمران‌زاده و هرایر مگویان استفاده شد. اگر چه این زوج‌سازی با پیشرفت‌هایی همراه بوده اما آن‌ها کمتر در معرض آزمون انتقال از حمله به دفاع و مواجهه با سرعت حریفان قرار گرفته‌اند. در دیدار برابر فولاد باز هم استقلال از میانه گل خورد تا مشخص شود بهینه‌سازی در این پست می‌تواند ضروری باشد.
اولویت دیگر تیم مظلومی که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است بازیکن پستِ 10 خواهد بود، جایی که استقلالی‌ها ریوالدو را از دست داده‌اند و کرار نیز شرایط مبهمی دارد.
آمار‌ها نشان می‌دهد واحد میانی آبی‌پوشان شرایط خوبی نداشته است و خرید در این پست ضروری به نظر می‌رسد. در فوتبال ایران این نوع بازیکنان کمتر از گذشته به چشم می‌خورند و خرید بازیکنان خارجی نیز ریسک بالایی می‌طلبد. تجربه نشان داده اکثر این خریدها به شرایطی مشابه با ریوالدو می‌رسند!
در هر صورت کادرفنی استقلال باید با آگاهی کامل دست به خرید در این پست بزند و اشتباه در انتخاب بازیکن می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گزارشی از نقل و انتقالات باشگاه استقلال