سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آي تي آموزي/ ويندوز 10 را به خواب زمستاني ببريد


آي تي آموزي/ ويندوز 10 را به خواب زمستاني ببريد

شما مي توانيد با استفاده از اين ترفندها گزينه Hibernate را در ويندوز ۱۰ فعال کنيد.

باشگاه خبرنگاران/ Hibernate يکي از حالت هاي خاموش کردن رايانه مي باشد که به صورت عادي در منو Power ويندوز ۱۰ وجود ندارد و ميبايست آن را از تنظيمات به منو Power موجود در Start اضافه نمود.

اما Hibernate چيست و چه کاربردي دارد؟
قابليت Hibernate به معني خواب زمستاني يعني حالتي که کامپيوتر به طور کامل خاموش مي شود اما اطلاعات موجود در رم مانند پنجره ها و نرم افزار هاي در حال اجرا در هارد کامپيوتر ذخيره مي شود و هنگامي که شما رايانه خود را دوباره روشن مي کنيد تمام اطلاعات و نرم افزارها از هارد به رم منتقل مي شوند و شما دوباره مي توانيد به کار خود ادامه دهيد.

به زبان ساده تر اگر برنامه اي، پنجره اي و … در حال اجرا باشد و سيستم را با استفاده از Hibernate خاموش کنيد، پس از روشن کردن مجدد به همان صورت قبل برنامه ها را مشاهده ميکنيد و مي توانيد به ادامه کار خود بپردازيد.

۱- در مرحله اول به Control panel ويندوز مراجعه کنيد.

براي ورود به کنترل پنل مي توانيد بر روي آيکن Start راست کليک کرده و گزينه Control panel را انتخاب کنيد.

۲- در کنترل پنل بر روي قسمت Power Options کليک کرده و به آن مراجعه.کنيد.

۳-در پنجره جديدي که باز مي شود، در سمت چپ به دنبال گزينه Choose what the power buttons does بگرديد و بر روي آن کليک کنيد.

۴- در بالاي صفحه بر روي گزينه Change settings that are currently unavailable کليک کنيد.

۵- در مرحله آخر کمي صفحه را به طرف پايين اسکرول کرده و.چک باکس گزينه Hibernate را فعال و بر روي کليد Save changes کليک کنيد.


ویدیو مرتبط :
‫10 روش خواب راحت و به موقع Top 10 Farsi‬‎