ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حنطه: جدال دشواری با فولاد خوزستان خواهیم داشت


دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران ازساعت 30/15دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز شروع خواهد شد.
علی حنطه که بعدازظهر یکشنبه درنشست خبری قبل بازی به سئولات خبرنگاران پاسخ می داد، اظهارداشت: دراین بازی همه سعی وتلاش ما این خواهد بود که سه امتیاز این بازی را کسب و وضع خودرا در جدول بهبود بخشیم.
وی اضافه کرد: به همین دلیل تیم فوتبال فولاد خوزستان را بطور کامل آنالیز و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا هستیم و قصد داریم از نقاط ضعف این تیم برای رسیدن به گل استفاده کنیم.
حنطه گفت: برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم، اما مرتضی منصوری را بعلت مصدومیت و سه بازیکن دیگر را از جمله محسن حمیدی را بدلیل جدا شدن از تیم در اختیار نداریم.
وی اظهار داشت: طبق مقرارت و وضع قرارداد فی مابین بازیکنان می توانند از تیم جدا شوند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص وضعیت خود در این تیم گفت: با مسوولان باشگاه مشکلی ندارد اما اگر آنان مرا نخواهند ازتیم جدا می شوم.
وی مشکل کنونی تیم فوتبال استقلال اهواز را وضعیت مالی اعلام کرد و اظهارداشت : اگر این مساله حل شود روند تیمی استقلال درنتیجه گیری خوب خواهد شد.
حنطه در مورد تقویت این تیم گفت: نیاز به بازیکن از جمله درخط دفاع داریم که این امر را درنیم فصل انجام خواهیم داد.
به گزارش ایرنا در این نشست مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان حاضر نشد.
دو گانگی دراعلام ساعت این نشست: ازسوی باشگاه استقلال اهواز ساعت این نشست به خبرنگاران 30/15دقیقه اعلام شده بود، اما به مربیان گفته شده بود نشست در ساعت 16 شروع خواهد شد، با اینحال سرمربی تیم استقلال اهواز با 10 دقیقه تاخیر دراین نشست شرکت و به همین دلیل بابت این تاخیر عذرخواهی کرد.
7160/6064**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هواداران فولاد خوزستان در استادیوم فولاد شهر اصفهان