سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن 6 مزدور کلمبیایی شرکت «بلک واتر» در استان تعز یمن


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع نظامی در استان تعز از کشته شدن 6 شبه نظامی کلمبیایی و فرمانده آنها به نام «فیلیپ استیتمن» استرالیایی در منطقه العمری در بخش ذباب در استان تعز خبر داد که در شرکت امنیتی خصوصی آمریکایی «بلک واتر» کار می‌کردند.

این منبع افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش متجاوزان و مزدوران برای پیشروی به سمت منطقه العمری مقابله کرده و شماری از آنها را از جمله 6 شبه نظامی کلمبیایی و فرمانده استرالیایی آنها را کشتند و شمار دیگری را زخمی کردند.

همه کشته‌ها از اعضای شرکت بلک واتر بودند که عربستان سعودی و امارات - بعد از شکست خود در هرگونه پیشروی مهمی در یمن- آنها را برای نفوذ به برخی از جبهه های نبرد به خدمت گرفته است.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المسیره یمن نیز از کشته شدن این هفت تبعه خارجی عضو شرکت بلک واتر در بخش ذباب خبر داد و دو نفر از آنها را مستشاران نظامی انگلیسی اعلام کرد و گزارش داد که نام یکی از این دو مستشار "ارثر بونستر" است.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز با پوشش این خبر به نقل از ارتش یمن اعلام کرد که شمار کشته‌های شرکت بلک واتر 14 نفر است و درمیان آنها دو انگلیسی، یک استرالیایی و یک فرانسوی وجود دارد.

همه کشته‌ها از اعضای شرکت بلک واتر بودند که عربستان سعودی و امارات - بعد از شکست خود در هرگونه پیشروی مهمی در یمن- آنها را برای نفوذ به برخی از جبهه‌های نبرد به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫بازگشت شرکت بلک واتر به افغانستان‬‎