معرفی برترین‌های مسابقات سراسری قرآن‌کریم قوه قضائیه در یزد


سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه با معرفی و تجلیل از برترین‌ها با حضور محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در یزد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه یزد، این رقابت‌ها با حضور 190 نفر از نمایندگان قرآنی دادگستری‌های کل کشور و دستگاهای وابسته به قوه ‌قضائیه به مدت دو روز در یزد برگزار شد.

در پایان این مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان در چهار رشته قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم پیگیری شد، 48 نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

در بخش آقایان و در رشته حفظ کامل قرآن مجید، محمدعلی اسلامی از تهران و مهدی عسکری آرانی از هرمزگان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، در حفظ 20 جزء نیز عباس فلاح یخدانی از یزد اول شد و محمدهادی اسلامی از تهران و احمد بایگان از مرکز حفاظتی قوه قضائیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسابقات در رشته حفظ 10 جزء آقایان با معرفی حسین ابراهیمی از آذربایجان، علیرضا محمدی از دیوان عدالت تهران و روح الله فراتی از سمنان به عنوان نفرات اول تا سوم دنبال شد.

در حفظ پنج جزء هم علی اوسط رستمی از خراسان شمالی به عنوان نفر اول معرفی شد و محمدحسن شهبازی از خراسان رضوی و امیرحسین نقاشیان از زنجان نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در رشته ترتیل آقایان نیز، محمدجواد مهدی‌آهویی از قزوین و سعید جناب‌زاده عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در رشته مفاهیم به ترتیب شکیب غلامی از گلستان، بهروز گودرزی از لرستان و رحمت الله جعفری از هرمزگان، اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت بخش آقایان، مصطفی ملکی از خراسان جنوبی، محمد بهرامی از لرستان، رضا صباغی از تهران و سیدرضا ساداتی از آذربایجان شرقی به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

در بخش خواهران و در رشته حفظ کل قرآن، معصومه طلایی از خراسان شمالی،‌ سیده صدیقه هاشمی از خراسان جنوبی و نفسیه جزمین از اصفهان به ترتیب اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته حفظ 20 جزء، مریم محمدی از زنجان، زهرا ملاابراهیمی از اصفهان و سمیه کیکاوسی از سمنان، اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 10 جزء هم به ترتیب عناوین نصیب زهرا جعفری از گیلان، کوثر صباغیان از تهران و طاهره بختیاری از بوشهر، شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تلاوت حامد ولیزاده در مسابقات سراسری قرآن کریم