سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار ایلام: مدارس و منازل مهران برای اسکان ویژه زائران تجهیز شده است


محمدرضا مروارید روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبوس و دیگر امکانات برای جابجایی زائران مهیا است و امکانات استان های دیگر از جمله لرستان، مرکزی و شهرداری تهران نیز در مهران بکارگیری شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شروع بارندگی ها و افت دما و همچنین بسته بودن مرز مهران از تمامی مردم درخواست می شود از مراجعه به استان ایلام و مرز مهران خودداری کنند.
وی اظهار کرد: باید از مراجعه مردم به مرز مهران از مبدا جلوگیری شود بنابراین از پلیس راه استان های همجوار خواسته شده است از تردد خودروهای زائران به سمت ایلام و مرز مهران ممانعت کنند.
استاندار ایلام گفت: 35 هزار و 320 زائر اربعین حسینی در 24 ساعت گذشته از طریق پایانه مرز بین المللی مهران وارد کشور شده و 18 هزار و 886 زائر از طریق این مرز راهی کربلای معلی در کشور عراق شده اند.
وی با اشاره به اینکه مرز بین المللی مهران برای خروج زائران عتبات عالیات از شب گذشته بسته شده است از مردم درخواست کرد برای تردد به عتبات عالیات به این مرز مراجعه نکنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: هم اکنون خروج زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران متوقف است و اجازه خروج به کسی داده نمی شود.
مروارید با بیان اینکه بازگشت زائران اربعین از شهرهای مذهبی عراق به کشور در مرز مهران آغاز شده است، گفت: با بسته شدن خروجی های مرز مهران، امکانات لازم برای تسریع در ورود زائران در این مرز بکارگیری شده است.
وی یادآور شد: این تصمیم برای این اتخاذ شده تا روند ورود زائران با کمترین مشکل انجام شود و امکان ارائه خدمات مطلوب در حوزه خدمات ورودی و حمل و نقل و جابجایی زائران از مرز تا پارکینگ ها و پایانه مسافربری فراهم شود.
برغم همه توصیه ها و تاکید مسئولان و بسته شدن مرز مهران برای خروج از کشور و جلوگیری از تردد مردم از پل زائر به سمت پایانه مرزی، شمار زیادی از مردم که هم اکنون در شهر مهران حضور دارند از بیراهه و با پای پیاده به طرف مرز در حرکت هستند.
تاکنون حدود 800 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران عازم عتبات عالیات شده اند و تعدادی نیز در پایانه مرزی منتظر اجازه خروج از کشور هستند.
6032/9002/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار ایلام از یک کارگاه خیاطی