سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشییع پیکر مطهر دو شهید در کاشان


پیکر مطهر سردار پاسدار سیدمحمد کاظم زاده قصاب از شهدای دوران دفاع مقدس که در تفحص های اخیر شناسایی شده و حسین داد احمدی شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در میان حزن و اندوه قشرهای مختلف مردم عزادار کاشان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تا مسجد صادقیه این شهر با شکوه خاص تشییع شد.
پیکر پاک این شهیدان والامقام پس از اقامه نماز توسط آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برای خاکسپاری به (دارالسلام) گلزار شهدای این شهر انتقال داده شد.
شهید سیدمحمد کاظم زاده قصاب در نهم بهمن سال 1339در کاشان چشم به جهان گشود.
وی در 22 فروردین سال 62 در عملیات والفجر یک در فکه به درجه رفیع شهادت رسید که پیکر مطهرش پس از 32 سال انتظار به زادگاهش کاشان برای خاکسپاری منتقل شد.
شهرستان کاشان دارای 22 سردار شهید، یک خانواده چهار شهید، هفت خانواده سه شهید، 107 خانواده دو شهید و یک هزار و 511 خانواده یک شهید، سه هزار و 700 جانباز و 191 آزاده است.
6136/6021/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مطهر شهید برونسی