سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرارداد جدید سهامدار عمده مخابرات با یک شرکت خارجی/ تعهد به انتقال فناوری در نسل چهارم و پنجم موبایل


قرارداد جدید سهامدار عمده مخابرات با یک شرکت خارجی/ تعهد به انتقال فناوری در نسل چهارم و پنجم موبایلفارس/ رئیس هیات مدیره سهامدار عمده مخابرات گفت: مقرر شده یک شرکت کره‌ای فناوری‌های مربوط به نسل چهارم و پنجم موبایل، سرویس‌های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی و امن سازی شهری را به ایران منتقل کند.

تفاهم نامه همکاری سهامدار عمده مخابرات (شرکت توسعه اعتماد مبین) و شرکت مخابراتی کره جنوبی (KT) به امضا رسید.
این تفاهم نامه از سوی سید مصطفی سید هاشمی رییس هیأت مدیره توسعه اعتماد مبین و مهدی صفری مدیرعامل این شرکت و رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابراتی KT کره جنوبی برای گسترش همکاری های بین المللی و انتقال فناوری در حوزه ICT منعقد شد.
سیدهاشمی در این مراسم با توجه به همکاری بلند مدت با شرکت KT و اجرا چندین پروژه در حوزه مخابرات بر انتقال فناوری توسط شرکت کره ای تاکید کرد.
وی اظهار داشت: طی این تفاهم شرکت مخابراتی KT متعهد شده فناوری ‌های مربوط به نسل های چهارم و پنجم موبایل (5G,4G)، سرویس های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی (Smart City) و امن سازی شهری (Safe City ) را به ایران منتقل کند.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین همچنین با اشاره به دیگر مفاد تفاهم‌نامه، گفت: مرکز تحقیق و توسعه (Center for Research & Development) با همکاری طرف ایرانی و کره ای در ایران راه اندازی خواهد شد.
سید هاشمی با اشاره به اهمیت نقش شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور مخابراتی اول منطقه در توسعه کشور اظهار امیدواری کرد: با این همکاری، فرصت های جدید برای انتقال فناوری و توسعه کسب وکار در کشور ایجاد شود.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تاثیر فرهنگ بر میزان استفاده از فناوری اطلاعات، مورد مطالعه: شرکت مخابرات ایران