فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بررسی حیوان آزاری در تلویزیون


به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی قبل تصاویری که فردی در حال آزار و اذیت یک سگ بود در شبکه های اجتماعی منتشر شد که ناراحتی و تشویش اذهان عمومی را به همراه داشت. پس از شناسایی فرد ضارب، وی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلستان در شهرستان کلاله دستگیر شد و برنامه «سرزمین ما» فردا ششم اسفند در گفتگو با اسماعیل مهاجر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان این اتفاق را بررسی می کند.

در بخش دوم برنامه «سرزمین ما» رضا شجیع سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان و ایرج روغنچی عضو رسمی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران و سفیر دوستدار طبیعت حضور دارند تا درباره اهداف تشکیل دفتر محیط زیست و توسعه پایدار در وزارت ورزش و راه های تعامل بین ورزشکاران و فعالان محیط زیست و اهمیت حضور ورزشکاران در موضوع حفاظت از طبیعت گفتگو کنند.

محمد بختیاری مدیرموسسه محافظان طبیعت اراک و شیرین خوانساری عضو تشکل پیام آوران اردیبهشت کرمانشاه هم اخبار سبز و محیط زیستی کشور را اعلام می کنند.

برنامه «سرزمین ما» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای عباس طاهریان پنج شنبه‌ها ساعت 8 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
حیوان آزاری