سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با این گجت بر WIFI خانه تسلط کامل پیدا کنید


شما می توانید با استفاده از گجت Luma به مودم وای فای خانه متصل شوید و حکومت کنید.

باشگاه خبرنگاران/ شاید شما نیز به این فکر افتاده باشید تا دسترسی به مودم وای فای خانه را کنترل نمایید. خوشبختانه با گذشت زمان آرزوهای ما نیز در حیطه تکنولوژی و فناوری برآورده می شوند. امروز قرار است به معرفی دستگاهی بپردازیم که به وسیله آن می توانید بر وای فای خانه تسلط کامل پیدا کنید.

اگرچه افراد بسیاری دارای شبکه وای فای خانگی هستند اما در واقع بر روی آن کنترل کمی دارند. Luma دستگاهی است که جهت فراهم کردن فای وای خانگی ایمن ایجاد شده است. نحوه عملکرد این دستگاه به گونه است که به مودم موجود در خانه متصل شده و می تواند به توجه به استفاده از ویژگی هایی که دارد، شبکه را بهینه سازی کند. به علاوه با کنترل بر روی شبکه و اطلاعاتی که رد و بدل می شود، محیط ایمنی را برای کاربرانی که به مودم متصل شده اند، به ارمغان می آورد.

شرکت سازنده این دستگاه که همانLuma نام دارد درباره نحوه عملکرد دستگاه این طور می گوید که استفاده ازLuma بسیار ساده است. تنها کافی است آن را به برق زده و برنامه مخصوص این دستگاه را با توجه به سیستم عاملی که استفاده می کنید، دانلود نمایید.

یکی از ویژگی های استفاده از ازLuma، همان طور که قبلا اشاره کردیم، فراهم کردن ایمنی است. به طوری که به طور خودکار ویروس ها را شناسایی و نابود می کند. به علاوه می تواند سرعت اینترنت را هم به شما نشان بدهد. همچنین با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود تا لیست دستگاه هایی که به مودم متصل هستند را مشاهده نمایید.

با Luma می توانید قوانین و سیاست های دلخواه خود را اجرا کنید. برای مثال می توانید برای کاربران خردسال محدودیت زمانی و محدودیت دسترسی به بعضی سایت ها را ایجاد کنید. به علاوه قادر خواهید بود زمان اتصال به اینترنت کاربران را کنترل نمایید. برای مثال با تنظیم یک برنامه کلی می توانید مشخص نمایید که در چه بازه ای از روز مودم روشن شود و یا چه هنگامی از روز، دسترسی به اینترنت را قطع نماید.

دستگاه Luma هم اکنون به صورت آنلاین پیش خرید می شود. قیمتی که برای این دستگاه پیش بینی شده است، ۹۹ دلار است. گفته می شود که دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۱۶ به بازار خواهد آمد.


ویدیو مرتبط :
فلسفه قبل از تسلط کامل بر کلام صلاح نیست!