علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



داور در مورد اخراج من اشتباه کرد


به گزارش خبرنگار مهر، بهنام برزای پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم در ورزشگاه آزادی با انتقاد از قضاوت احمد صالحی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که برنده این دیدار بودیم، در غیر این صورت من شرمنده تیم و هواداران می شدم. تیم ما پس از اخراج من با اینکه ۱۰ نفره شد، بازی خوبی از خود ارائه کرد و توانست سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند.

وی در خصوص اخراجش در دقایق ابتدایی بازی افزود: قسم می خورم که صالحی اشتباه کرد و نباید اخراج می شدم. من هیچ خطایی بر روی مهاجم صبا انجام ندادم و مستحق اخراج نبودم.

برزای در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید پس از اخراج، هم‌تیمی‌هایت بتوانند گل زده را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: در تیم ما هماهنگی و وحدت خاصی وجود دارد و با اینکه از اخراجم ناراحت بودم، اما می‌دانستم سایر بازیکن با تمام توان بازی خواهند کرد و غیبت من را جبران می کنند.

هافبک استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که مظلومی به شدت نسبت به اخراجت به تو معترض بود، گفت: سرمربی استقلال حق داشت که ناراحت باشد، زیرا می دانست که برای تیم شرایط سختی به‌وجود خواهد آمد.


ویدیو مرتبط :
داور از این خنگ تر؟این آخه اخراج داشت!!