علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بانک رفاه بجنورد نائب قهرمان رقابت‌های گرش روستایی شرق کشور شد


ایرج لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این رقابت ها ۱۲۰ کشتی گیردر قالب ۱۳تیم در شهرستان بندرترکمن استان گلستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

لعلی تصریح کرد: عنوان نائب قهرمانی حاصل کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره و پنج مدال برنز از سوی نمایندگان استان بود که عبدالواحد محمدی مدال طلا، مصطفی تبریزی، حاج محمد پاینده، امیر چادرنشین، مراد آرام مدال نقره و امید کوهی، موسی پرویزی، دولت مراد مرادزاده مقدم، احمد خادمی و یعقوب جلایر صاحب گردن آویز برنز شدند.

وی گفت : با توجه به برگزاری رقابت های جهانی کشتی گرش روسیه در دی ماه سال جاری، نفرات نخست و دوم مجوز حضور در این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش مهر  در این دوره ازمسابقات دو تیم از خراسان شمالی، دو تیم از سمنان، هشت تیم از گلستان و یک تیم از استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

  


ویدیو مرتبط :
آگهی بازرگانی بانک رفاه - موبایل بانک