سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شش اپلیکیشن کاربردی برای آنکه بیشترین بهره را از اینستاگرام ببرید


شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و… به یکی از عضوهای جدا نشدنی جمع های امروز تبدیل شده اند. روزانه میلیون ها مطلب و تصویر از طریق این پایگاه ها به سراسر دنیا مخابره شده و می توان گفت این شبکه های اجتماعی به گونه ای عامل پیوند مردم جهان با یکدیگر اند.

اما در این مطلب با شبکه های دیگر کار نداریم و اینستاگرام را هدف قرار داده ایم. اینستاگرام، حالا بیش از 400 میلیون کاربر را در خود جای داده. 400 میلیون کاربری که زنگ خطر را برای توییتر به صدا در آورده و فیسبوک را با ریزش کاربر مواجه کرده است. سوال اینجاست که این حجم از محبوبیت در یک بازه کوتاه از کجا ناشی می شود؟

مشخصه و کاربرد اصلی این اپلیکیشن تصاویر و ویدیوهای شماست. در دنیای امروز با وجود خیل عظیم دیوایس های همراه که هر یک از دوربین هایی با کیفیت های گوناگون برخوردارند و همچنین وجود دوربین های حرفه ای تر، کمتر کسی است که از عکاسی و ثبت خاطرات خوشش نیاید.

در کنار این مورد، اینستاگرام فیلترهای گوناگونی را در اختیار شما می گذارد که هر یک در جهت زیبایی بخشی به آثار شما، به کمکتان می آیند. به اینجا نیامده ایم تا اینستاگرام، یک اپلیکیشن کهنه کار را برای شما معرفی کنیم، بلکه اینجا هستیم تا اپلیکیشن هایی را معرفی کنیم که تجربه ی شما از اینستاگرام را ارتقا داده و موجب کارکرد آسانتر آن می شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

unnamaaaaed

Instag و Instatag

Instag و Instatag دو اپلیکیشن متفاوت از توسعه دهندگان مختلف برای پلتفرم های iOS و اندروید هستند. خبر خوب آن که کارکرد هر دو اپلیکیشن شبیه به یکدیگر است و عملکرد یکسانی را برای مخاطبان هر دو پلتفرم ارائه می دهند. اما سوال اینجاست که این برنامه ها چه نقشی در بهبود استفاده ی ما از اینستاگرام دارند؟ Instag و به طور مشخص Instatag، مجموعه ی کاملی از هشتگ های استفاده شده در اپلیکیشن اینستاگرام را در اختیار کاربر قرار می دهند.با استفاده از آن ها قادر خواهید بود 300 هشتگ محبوب و پر استفاده را ببینید، از طریق دسته بندی های موجود در آن، به هشتگ های مشخص دست پیدا کرده و یا هشتگ خود را ساخته و به دسته بندی های این نرم افزار اضافه کنید. رابط کاربری و استفاده از آن هم راحت است.

کافی است هشتگ مورد نظر خود را پیدا کنید، آن را در کلیپ بورد خود کپی کرده و سپس اینستاگرام را اجرا و از هشتگ های انتخاب شده استفاده کنید. با کمک این دو اپلیکیشن و استفاده از امکانات آن، پست های شما در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بهتر دیده می شود و می توان گفت کاربرانی که شما را دنبال کرده و کارهای شما را به اشتراک می گذارند، یک روند صعودی  و رو به جلو پیدا می کنند.

Instag Instag قیمت: رایگان سازنده: OYEApps سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت Instatag Instatag قیمت: 0.99 دلار سازنده: Annex Products سیستم عامل: iOS حجم: 10.5 مگابایت

unnamed

Layout

از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام، می توان به Layout اشاره کرد. این اپلیکیشن که چندی است برای اینستاگرام منتشر شده، به کاربر جهت ساخت تصاویر کلاژ کمک می کند. اگر عاشق این هستید که از تصاویر خود کلاژ های متنوع بسازید قطعا اپلیکیشن Layout، یکی از بهترین انتخاب های شماست. قبل از آن که تصاویر خود را در اینستاگرام منتشر کنید می توانید آن ها را در Layout به سرعت به صورت کلاژ درآورده و در آن ها تغییراتی ایجاد کنید. این تغییرات شامل تغییر سایز تصاویر، جابه جایی آن ها از یک مکان به مکان دیگر، گذاشتن حاشیه در میان تصاویر و بر عکس کردن آن هاست.

پس از اتمام کار و ساخت Collage مورد نظر خود می توانید آن را به صورت مستقیم به اپلیکیشن اینستاگرام منتقل کرده و با فیلترهای گوناگون موجود با آن رنگ و جلای تازه ای ببخشید.

Layout Layout قیمت: رایگان سازنده: Instagram سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 6/1.98 مگابایت

ssss

Later

این اپلیکیشن، محصول استودیوی Later (پیش از این با نام Latergramme شناخته می شد) است و به شما در برنامه ریزی و صرفه جویی در وقت کمک می کند. فرض کنید چندین تصویر و مطلب را برای انتشار در روزها و ساعت های گوناگون در نظر دارید. کافی است با استفاده از اپلیکیشن Later وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شده و مطالب خود را به صورت شخصی سازی شده زمان بندی کنید. Later در زمان های تعیین شده با ارسال یک پیغام، مطلب مورد نظر را برای شما یاد آوری می کند. قادر خواهید بود چندین حساب را به اپلیکیشن اضافه کرده و حتی حساب های خود را از طریق سایت Later.com کنترل کنید.

Later Later قیمت: رایگان سازنده: (Later (previously Latergramme) سیستم عامل: Later - previously Latergramme حجم: 27.4/6.09 مگابایت

unnamedsdfdsfdsf

Grab for Instagram

ساخته ی GrandSoft Ltd یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های شخص ثالث برای ایسنتاگرام است. با دانلود و باز کردن اپلیکیشن باید به حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شوید. پس از آن Feed شما به نمایش در می آید. می توانید بین مطالب مختلف به جست و جو بپردازید، آن ها را لایک کنید، کامنت گذاشته و حتی اگر از مطلبی خوشتان آمد آن را در یک Stack که حکم پوشه ی خالی را دارد ذخیره کرده و یا به عنوان Repost در حساب کاربری خودتان منتشر کنید. اگر هم دوست داشتید تا تصویر و یا ویدئوی خاصی را روی دیوایس همراه خود ذخیره کنید به راحتی و با زدن گزینه ی Save این کار انجام می شود.رابط کاربری اپلیکیشن ساده و در عین حال شیک است.

با رفتن به سربرگ تنظیمات با گزینه هایی نظیر Nearby، Popular، Feed و جست و جو مواجه می شوید. همین موارد شما را در یک جست و جوی هوشمندانه در دنیای بزرگ اینستاگرام کمک می کنند، می توانید موارد محبوب و مطالب لایک شده توسط خود را ببینید، بین هشتگ های محبوب به جست و جو پرداخته، از مطالب کاربرانی که در نزدیکی شما هستند مطلع شده و یا به Feed خود دسترسی پیدا کنید.

Grab Grab قیمت: رایگان سازنده: GrandSoft Ltd سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 26.2/21 مگابایت

InstaMessage1

InstaMessage

شاید بتوان گفت ویژگی Direct اپلیکیشن اینستاگرام، یکی از قابلیت های جانبی خوب و جذاب این اپلیکیشن است. اما چه می شود اگر بخواهید با هر کس که دلتان می خواهد به گفت و گو بپردازید؟ اپلیکیشن شخص ثالث InstaMessage یکی از نرم افزار های کاربردی در این زمینه است. کافی است این اپلیکیشن را دانلود کرده و روی دیوایس همراه خود نصب کنید. برای ورود به آن نیاز به حساب کاربری جدید نبوده و قادر خواهید بود از حساب اینستاگرام خود استفاده نمایید. با ورود به نرم افزار، لیست بلند بالای افرادی که در نزدیکی شما هستند، همراه با میزان فاصله ی آن ها از شما به نمایش در می آید. می توانید یکی از آن ها را به دلخواه انتخاب کرده، پروفایل کاربری وی را چک کنید و در صورت انتخاب به گفت و گو با او بپردازید.

همچنین در InstaMessage می توانید آخرین کاربرانی که از حساب شما دیدن کرده اند را مشاهده کنید. از طریق جست و جوی هوشمند نیز کاربران محبوب InstaMessage برای شما به نمایش در می آیند. درون هر گفت و گو نیز قادر به استفاده از پیام های متنی، صوتی و تصویری هستید.

InstaMessage InstaMessage قیمت: رایگان سازنده: Tap Genius Ltd سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 57.6/26.48 مگابایت

dsfsdfsdfs

InstaRepost

اگر می خواهید مطالب جذاب و جالب دیگر کاربران را  دوباره در حساب کاربری خود پست کنید، می توان گفت InstaRepost یکی از انتخاب های شماست. این اپلیکیشن، که یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن ها در این زمینه به کار می رود، عملیات Repost را برای شما آسان کرده و این کار را سرعت می بخشد. کافی است وارد اپیلیکیشن شوید. با وارد شدن به حساب اینستاگرام خود، به سرعت به فید شما دسترسی پیدا کرده و هر لحظه که بخواهید می توانید یکی از مطالب مورد انتخاب را به صورت مجدد ارسال کنید. البته برای دسترسی به تمامی امکانات این اپلیکیشن نیاز به خرید حساب های پرمیوم است.

غیر از این موارد قادر خواهید بود مطالبی که لایک کرده اید را ببینید، بین هشتگ ها و کاربران مختلف به جست و جو بپردازید و یا پست های ارسالی دیگران را لایک کنید. InstaRepost به عنوان یک برنامه ی امن، می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما در این زمینه باشد.

InstaRepost InstaRepost قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) سازنده: InstaRepost سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4.3/8.6 مگابایت

چند سالی می شود که، اپلیکیشن اینستاگرام محبوبیت خاصی میان مردم پیدا کرده و به نوعی جزوی از زندگی آن ها شده است. روزانه شاهد خیل عظیم تصاویر و ویدئو هایی هستیم که توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاشته 


ویدیو مرتبط :
بیشترین فالوور اینستاگرام متعلق به چه کسی است؟