سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ماجرای لغو کنسرت همایون شجریان / از تهدید به مرگ تا شکایت به مراجع قضایی آلمان


همایون شجریان درباره دلیل لغو کنسرتش در آلمان توضیحاتی ارائه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : همایون شجریان درباره دلیل لغو کنسرتش در آلمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش انتخاب، شجریان با انتشار متنی در اینستاگرام درباره کارشکنی‌های برنامه‌گذار کنسرت در آلمان نوشت : « سالها بود به خاطر چنین مشكلاتى كه در این بیست وشش سال فعالیت هنرى خود نظیر آن را كم ندیده ام و نشنیده ام كنسرت‌هاى خارج از ایران را قبول نمى كردم. دل همگى شما و ما شكست و از دیدار رویتان محروم ماندیم و همه تنها به خاطر اعتماد. همان چیزى كه همگى بارها و بارها از آن اسیب دیده ایم ، ولى باز ترجیح میدهیم بدون آن زندگى نكنیم. میدانم كه همگى عزیزان حرمت بر من نگه داشتند و بزرگوارانه به ماجراى كنسلى كنسرت نگاه كردند. ما نیز چون شما آمدیم تا با اشتیاق میزبان شما عزیزان باشیم كه این اتفاق رخ نداد و غمى سنگین بر دلمان نشست. بسیارى از اقوامم و دوستانم و بسیارى از شما عزیزان خود را از شهرهاى دور به هامبورگ رسانیده بودید كه این موضوع غمم را سنگین تر میكند.

باورم نیست شبى را كه مى توانست بدل به خاطره اى خوش با شما عزیزان شود، اعتماد مدیران گروه به این برنامه گذار، تبدیل به چنین كابوسى براى من و همراهانم و شما عزیزانم كرد. -

بر خود واجب میدانم چند موضوع را بازگو كنم: « شب كنسرت با وجود اعلام مدیر برنامه گروه به برنامه گذارمبنى بر كنسل بودن كنسرت، ایشان همچنان به فروش بلیت ادامه دادند و اهداف نا معلوم خود را دنبال كردند كه البته این موضوع با واكنش و شكایت به مراجع قضایى آلمان همراه شد.

پس از آنكه متوجه اعلام نشدن كنسلى كنسرت به مردم عزیز شدم همان لحظه در صفحه اینستاگرامم آن را اعلام كردم و براى رفع تهمت هایى كه در سالن از سوى برنامه گذار به اینجانب وارد گردیده بود بلافاصله ویدیویى در صفحه ى اینستاگرامم قرار دادم.

پس از تاكید مدیر گروه مبنى بر لغو كنسرت و اعتراض به ادامه فروش بلیت متاسفانه مدیر گروه با تهدید جانى نسبت به خود و گروه روبرو مى شوند كه این موضوع نیز در مراجع قضایى آلمان با شهادت چندین شاهدِ نشسته در لابى هتل تشكیل پرونده شده است.

به همین دلیل نیز از آمدنم به سالن كه وظیفه خود مى دانستم حضورا از شما عذر خواهى كنم ممانعت بعمل آمد و از این هم ناكام ماندم. نكته آخر براى عزیزانى كه هنوز وجه بلیتشان برگردانده نشده است اینكه برخلاف شایعاتى كه براه انداخته شد، بنده همایون شجریان، فرزند محمدرضا، هیچ مبلغى را دریافت نكرده و نخواهم كرد، كلیه مبالغ دریافتى از فروش بلیت نزد برنامه گذار مى باشد.

در پایان با آرزوى سلامتى براى همه شما عزیزان و دوستداران هنر امیدوارم روزى بتوانیم تلخى آن شب گذشته را فراموش كنیم.»


ویدیو مرتبط :
لغو دیدار دوستانه آلمان و هلند به دلیل تهدید بمب