سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان: رقیب را به تمکین وا داشتیم


عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان: رقیب را به تمکین وا داشتیمایرنا/ عضو شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: جریان اصلاح طلبی با انتخاب شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی میدان رقابت را مدیریت کرده و رقیب را به سمت تمکین به این شعار و راهبرد آورده است.

سید محمود میرلوحی روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران که در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، افزود: مجموعه شرایط به سمت و سویی رفته که همه جریان های سیاسی کشور فعال شده اند.
وی ادامه داد: با تمام محدودیت هایی که جریان اصلاحات روبرو بود با برنامه، تدبیر و راهبردهای مشخص و فراخور این دوره حساس به میدان رقابت آمده است.

عضو شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان شرایط کشور را حساس و مهم توصیف کرد و اظهارداشت: انتخابات در ایران فراتر از پیام، برنامه و آثار به همراه دارد چراکه دو انتخابات بزرگ کنار هم هستند.
میرلوحی گفت: با توجه به شرایط بین المللی و برجام، التهاب و کشمکش ها در قلب خاورمیانه چشم ها به صندوق های رای دوخته شده و معجزه مردم سالاری را می توان در انتخابات دید که همه با زبان رای و مطالبات مردم گفت و گو می کنند.

وی تصریح کرد: تمام دیدگاه ها در صحنه حاضر هستند و ظرفیت آن تا حدی است که فراتر از انتخابات می تواند نظرات مردم را بیان کند.
وی ادامه داد: جریان اصلاحات به خوبی از عهده تحقق شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی برآمده و رقیب را ناچار کرده که تقریبا تمکین و سایر مسیرها را دنبال کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تخریب رقیب اصلاح طلبان در بی بی سی 1