زنی که با همدستی دو مرد،شوهر سابقش را کشته است،دستگیر شد


مأموران با حضور در محل کشف جسد در بررسی‌های ابتدایی با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند این مرد به قتل رسیده و جسد وی از سوی عاملان جنایت به این مکان منتقل شد.

براساس این گزارش با توجه به پیچیدگی موضوع، پرونده در مسیر جدیدی قرار گرفت و به مأموران پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

در جریان بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد قربانی حادثه جواد نام داشته و از ساکنان یکی از شهرهای مازندران بوده است.

در حالی که تجسس‌های پلیس برای کشف دلیل سفر قربانی جنایت به چالوس آغاز شده بود، ‌آنان متوجه تماس‌های تلفنی وی با زن جوانی پیش از پیدا شدن جسدش در این شهر شدند. از آنجایی که تماس‌های تلفنی تنها سرنخ پلیس برای به دست آوردن ردی از عاملان جنایت بود، تلاش برای کشف مشخصات این زن در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا بود که اطلاعاتی به دست آمد و نشان داد زن جوان در گذشته همسر قربانی حادثه بوده و بعد از جدایی از او به چالوس آمده و زندگی در این شهر را به همراه فرزندانش آغاز کرده است. بدین ترتیب خانه زن جوان در یک ویلا ردیابی شد اما همسایگان اعلام کردند از روز گذشته کسی این زن را ندیده است. ردیابی‌های ماهواره‌ای برای شناسایی محل حضور زن جوان نیز با خاموش بودن تلفن همراهش بی‌نتیجه ماند و این فرضیه قوت گرفت که او از ماجرای قتل شوهر سابقش اطلاع دارد. با انتشار تصاویر این زن برای پلیس سراسر کشور، تحقیقات برای به دست آوردن ردی از او آغاز شد.

در حالی که چند ماهی از ماجرای قتل می‌گذشت پلیس اطلاعات جدیدی از مخفیگاه این زن در یکی از استان‌های غربی کشور به دست آورد. با ردیابی این خانه، مأموران آنجا را به محاصره خود در آورده و زن جوان را در حالی که به همراه دو مرد دیگر زندگی پنهانی را آغاز کرده بودند شناسایی و بازداشت کردند. وقتی این سه زن و مرد جوان بازداشت شدند همگی برای انجام تحقیقات به آگاهی چالوس منتقل شدند.

مریم در جریان بازجویی‌های پلیسی گفت: بعد از سال‌ها زندگی مشترک با قربانی حادثه سرانجام در زندگی مشترکمان به بن‌بست رسیده و تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. من بعد از جدایی به چالوس آمده و با فرزندانم در آنجا زندگی جدیدی را شروع کردم. مدتی گذشت تا اینکه شوهرم زنگ زده و خواست تا بار دیگر با هم ازدواج کنیم اما من مخالفت کردم. او هر بار با تماس‌های خود آرامش مرا بر هم زده بود تا اینکه این نقشه را طراحی و اجرا کردیم. در همین حال همدست دیگر مریم که معین نام داشته و 23 ساله است به کارآگاهان گفت: مدتی پیش از بروز حادثه در شبکه اجتماعی با این زن آشنا شدم. بعد از مدتی به هم علاقه‌مند شدیم و تصمیم گرفتیم به صورت موقت با هم ازدواج کرده و این‌گونه زندگی کنیم اما وقتی مزاحمت‌های شوهر سابق او شروع شد تصمیم گرفتیم او را به بهانه دیدار با بچه‌هایش به چالوس بکشانیم و در همانجا نقشه قتل را اجرا کنیم. در این راه یکی از دوستانم به نام یوسف نیز ما را همراهی کرده است.

با توجه به این اعتراف‌ها و بازداشت هر سه زن و مرد جنایتکار، ‌بازپرس ویژه قتل دادسرای چالوس دستور انجام تحقیقات تکمیلی از متهمان را صادر کرد.


ویدیو مرتبط :
زنی با دو شوهر