فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زمان برگزاری جشنواره فیلم مستقل خورشید مشخص شد/برگزاری 7 کارگاه تخصصی بین‌المللی


به گزارش خبرگزاری فارس، این جشنواره به ‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور از 22 تا 25 دی ماه سال جاری به دبیری مهدی یارمحمدی در مجموعه پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری در تهران برگزار می‌شود.

پنجمین دوره این جشنواره در بخشهای مسابقه فیلمهای مستقل تجربی (مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن) و مسابقه فیلمنامه تجربی برگزار می شود. از دیگر بخشهای این جشنواره می توان به مروری بر آثار شاخص سینمای مستقل تجربی جهان، چشم انداز سینمای مستند تجربی فرانسه، برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی، نمایشگاه پوستر و پرسکیت فیلم و نمایشگاه گنجینه آثار اهدایی هنرمندان، اشاره نمود.

جشنواره فیلم مستقل خورشید تلاش می کند تا فیلمسازان نخبه و آثار ارزشمند خردگرا و نوآور ایرانی را به‌ عنوان تصویر صحیح از سینمای مؤثر و جریان ساز ایران به جامعه بین المللی معرفی کند.

برگزاری 7 کارگاه تخصصی بین المللی در جشنواره خورشید

براساس این گزارش، همچنین این جشنواره با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی فیلمسازان فیلم کوتاه و مستند ایرانی بر اساس استانداردهای روز جامعه بین المللی و با تمرکز بر سینمای مستقل و تجربی، همزمان با برگزاری جشنواره در دیماه سال جاری، 7 کارگاه تخصصی آموزشی شامل: 2 آتلیه و 5 مستر کلاس، با حضور اساتید دانشگاه های پاریس (سوربن) و بروکسل به شرح ذیل برگزار می کند.

 1-  آتلیه خلاقیت در هنر سینما و ویدئو  (3 جلسه 2 ساعته)

 2- آتلیه قلم - دوربین و سفر درونی (2 جلسه 2 و 5/2 ساعته)

 3- مستر کلاس سینمای مستقل و سناریو با ساختاری باز  (3 ساعت)

 4-مستر کلاس تئوری عدم قطعیت و سینما (3 ساعت)

 5- مستر کلاس ویدئوآرت و سینمای تجربی (4 ساعت)

 6- مستر کلاس انسان شناسی و سینمای تجربی (3 ساعت)

 7- مستر کلاس از حلقه فیلم تا دیجیتال (2 ساعت)

شرایط ثبت نام: شرکت در این مستر کلاس برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

هزینه ثبت نام: هفتاد هزار تومان

(شرکت در این مستر کلاس برای فیلمسازان راهیافته به بخش مسابقه اصلی جشنواره خورشید رایگان است)

گواهی نامه: به شرکت کنندگان در این مستر کلاس گواهی شرکت با لوگو دانشگاه پاریس (سوربن) 8 و 10 و با امضای جشنواره خورشید، انجمن همقدم فرانسه، پژوهشکده فرهنگ هنر و معماری و استاد دوره اعطا خواهد شد.

 مهلت ثبت نام: 30/ 9/ 1394 (پایان آذرماه سال جاری)

 زمان برگزاری کارگاه ها: 22 الی 25 دی ماه سال جاری

 مکان برگزاری: پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و چهارراه ولیعصر، نبش خیابان شهید مظفر جنوبی، شماره 1176

 تلفن هماهنگی جهت ثبت نام در کارگاه ها : 09361313909 و  66703386

«پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» بعنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، دی ماه سال جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری در تهران برگزار می شود.


انتهای پیام/

http://fna.ir/3KSBL5


ویدیو مرتبط :
برگزاری جشنواره فیلم رشد در الشتر