ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باران‌چشمه: برگه شریفی برای ملوان صادر شد، تراکتورسازی بدون هماهنگی با او مذاکره کرد/ رحمانی فعلاً باید در تراکتورسازی بازی کند


مهرعلی باران چشمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت مهدی شریفی هافبک سپاهان برای پیوستن به تیم‌های نظامی گفت: با توجه به اینکه در باشگاه تراکتورسازی بازیکنان خوبی مثل بختیار رحمانی، سروش رفیعی و ... حضور دارند تصمیم گرفتیم تا مهدی شریفی به ملوان برود چون شرایط این تیم خوب نیست و مقرر شد این بازیکن در ملوان خدمت کند.

وی درباره اینکه چطور تراکتورسازی از قبل با شریفی مذاکره کرده بود، گفت: تراکتورسازی بدون هماهنگی با شریفی صحبت کرده بود و ما هم قبلا به همه باشگاه‌ها اعلام کرده بودیم بدون هماهنگی مذاکره نکنند. تراکتورسازی، ملوان، فجرسپاسی و نیروی زمینی 4 باشگاهی هستند که به آنها بازیکن سرباز می‌دهیم و ما هم قبلا به آنها اعلام کردیم که بدون هماهنگی ما با سربازان مذاکره نکنند.

باران‌چشمه گفت:‌در حال حاضر چون ملوان وضعیت خوبی ندارد شریفی را به این تیم می‌دهیم چون قصدمان حمایت و پشتیبانی از همه باشگاه‌های نظامی است و آنها فرقی با هم نمی‌کنند. به خاطر همین هم تصمیم گرفتیم شریفی را به ملوان بدهیم و به نظام وظیفه هم اعلام کردیم که برگه‌اش را برای ملوان صادر کند.

رئیس تربیت‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جلسه چهارشنبه شب با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی برگزار شد و بحث‌مان هماهنگی و کمک در جهت ساماندهی سربازان فوتبالی بود. در همین راستا هماهنگی‌های خوبی انجام شد و قرار شد این جلسه ادامه داشته باشد. همچنین مقرر شد تا فوتبالیست‌هایی که به سن سربازی می‌رسند ساماندهی شوند تا برای حضور در تیم ملی هم برای آنها مشکل ایجاد نشود.

وی درباره اینکه گویا مشکل پولادی باعث شد تا این ساماندهی انجام شود، گفت: تاج و کفاشیان نیز از این موضوع ناراحت بودند که برخلاف تعهد انجام شده پولادی پس از جام ملت‌ها برای تعیین تکلیف خدمتش به ایران نیامده است و این دوستان هم حتی به دنبال این هستند تا او را هر چه زودتر به کشورمان بازگردانند.

وی ادامه داد: پولادی هم مثل سایر جوانان این مملکت است و اینکه می‌گویند پس از بازگشت، بازداشت می‌شوند از این خبرها نیست. او می‌آید و خدمتش را سپری خواهد کرد ونهایتا اضافه خدمت می‌خورد.

باران‌چشمه در مورد وضعیت بختیار رحمانی هافبک تراکتورسازی گفت: از خدمت رحمانی بیش از 3 ماه باقی مانده و فعلا باید در تراکتورسازی بازی کند. تیم‌های دیگر هم به دنبال او آمدند و وضعیتش را از ما پیگیری کردند که ما اعلام کردیم تا سربازی او تمام نشود به هیچ عنوان حق ندارد در باشگاه‌های دیگری بازی کند.

رئیس تربیت‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در پرونده بختیار رحمانی 6 ماه اضافه خدمت وجود دارد که به خاطر بحث جبهه پدرش از این مدت چند ماهی کاهش پیدا خواهد کرد. الان رحمانی فقط 3 ماه خدمت دارد بنابراین باید تا پایان لیگ امسال در تراکتورسازی بازی کند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/IMFOO


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: ملوان ۰-۰ تراکتورسازی