سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقتدی صدر: سقوط هواپیمای روسیه در صحرای سینا "برنامه‌ریزی شده" بود


مقتدی صدر: سقوط هواپیمای روسیه در صحرای سینا "برنامه‌ریزی شده" بود

ایسنا/ رهبر جریان صدر عراق سقوط هواپیمای روسی در صحرای سیناء را حادثه‌ای "برنامه ریزی شده" علیه مصر دانست.

به نقل از خبرگزاری "المعلومه"، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پاسخ به سوالات خبرنگاران مصری درباره پیامدهای سقوط هواپیمای روسی بر اقتصاد مصر گفت: به عقیده من این یک حادثه "برنامه ریزی شده" علیه مصر به عنوان کشوری "میانه‌رو" است. ضربه زدن به اقتصاد مصر به نفع برخی کشورها است.

صدر تاکید کرد: من به دولت مصر توصیه می‌کنم که برای مقابله با تندروها در منطقه سینا از طریق حمایت از میانه‌روها و تنگ کردن عرصه بر تندروها و حامیانشان اقدام کند.

وی گفت: تعلیق پروازها از سوی برخی کشورها تنها به دلیل یک حادثه هیچ معنایی ندارد. از همین جا می‌توان نتیجه گرفت که هدف ضربه زدن به اقتصاد و گردشگری در مصر است.

اخیرا در پی سقوط هواپیمای روسیه در صحرای سینا تمامی سرنشینان و خدمه آن کشته شدند و هنوز دلایل سقوط این هواپیما به طور دقیق مشخص نشده است. برخی مسئولان احتمال می‌دهند که در داخل این هواپیما بمب‌گذاری شده باشد. در پی این حادثه روسیه و برخی کشورها پروازهای خود را به مصر و بر فراز سینا به حالت تعلیق درآوردند.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟