لیزر موی زائد با Elite آمریکا آمریکا الکساندرایت - کلینیک نگین تندیس


 بدلیل تعدد و تنوع دستگاه ها بی معطلی با رضایت كامل از خدمات ما استفاده كنید.

 تزریق ژل و بوتاکس با مواد مورد تایید وزارت بهداشت و درمان

این واحد افتخار دارد با بهره گیری از گروه تخصصی مجرب و فناوری پیشرفته روز دنیا آخرین روش های جراحی ترمیمی پلاستیک مرافبت پوستی زیبایی و لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه نماید. نکات و مراقبت‌های قبل از لیزر موی زاید با Elite آمریکا

• از ۳۰ روز قبل برای موهای ناحیه مورد نظر از Shave با ژیلت یا قیچی کردن استفاده کنید. به هیچ عنوان از بند، موچین، کرم‌های موبر، اپیلاسیون یا موم استفاده نشود زیرا جهت انتقال انرژی به فولیکول مو نیاز به ساقه مو داریم. ترجیحا ۴۸ ساعت قبل از آمدن به مطب Shave آخر را انجام دهید.

• جلسات درمانی از۸ تا ۶ هفته یکبار می‌تواند باشد (تعداد جلسات در افراد مختلف متفاوت است) در نتیجه تعیین دقیق جلسات توسط پزشک معالج مشخص می‌شود. 

محبوب ترین مرکز لیزر موهای زائد با 100% رضایت مشتریان

به نکات زیر توجه داشته باشید:

• در صورت مصرف اکوتان از مصرف آن ۶ ماه گذشته باشد.• از پلینگ منطقه (CO۲، شیمیایی و...) ۱ الی ۳ ماه گذشته باشد.• در صورت مصرف ترتینونین در ناحیه مربوطه، از ۲ الی ۴ هفته قبل قطع شود.• ۱ الی ۳ ماه قبل از لیزر ازسولاریوم یا آفتاب گرفتن پرهیز کنید. (همین طور بین جلسات درمانی)• بررسی هورمونی در صورت نیاز (وجود آکنه، ریزش مو، پریود نامنظم) صورت گیرد.• درصد بسیاری از افراد ممکن است به IPL یا لیزر برای رفع موهای زاید پاسخ ندهند ولی به این سیستم با تکنولوژی منحصر به فرد جواب می‌دهند. مراقبت‌های بعد از لیزر:

• تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر از شوینده‌ها استفاده نشود.• در صورت سوزش می‌توانید از کرم‌های ضد التهاب یا Ice Pack استفاده کنید.• Shave بعدی ترجیحا ۴۸ ساعت بعد از لیزر صورت گیرد.• نتیجه معمولا به صورت کنده شدن آسان مو، گز کردن مو یا ادم پرفولیکولار است.• ترجیحا در درمان‌های نگهدارنده قبل از شروع فصل گرم سال (خردادماه) یک جلسه شارژ داشته باشید.

لیزر Elite آمریکا  با تلفیق دو نوع لیزر ALEXANDRITe+N- d yag برای اولین بار در ایران جهت حذف موهای صورت، پا‌ها، پشت و پوبیس بصورت آرام و بی‌خطر استفاده می‌کند. پالس های نوری با تمرکز روی فولیکول مو‌ها موجب ایجاد گرما و تخریب آن‌ها بدون سوختگی و یا آسیب به پوست می‌شوند. لیزر حذف موی سریع و کاملا بدون درد است. عوارض جانبی کم است ولی می‌تواند شامل قرمزی و تورم در محل درمان باشد که به سرعت برطرف می‌شوند. کاندیدهای مناسب جهت Elite آمریکا  افراد دارای پوست روشن و موی تیره می‌باشند، و حتی مناسب برای افراد با پوست تیره حتی برنزه و آفتاب گرفته Elite آمریکا پیگمان درون فولیکول مو را مورد هدف قرار می‌دهد. تعداد زیادی از مردم تجربه حذف موهای زائد به صورت سوختگی نا‌خوشایند دارند با Elite آمریکا  دیگر نگران سوختگی نباشید.

مطب تخصصی جراحی پلاستیک زیبایی پوست و لیزر نگین تندیس با بهره مندی از کادری مجرب و جدیدترین تجهیزات در زمینه زیبایی و با برخورداری از فضایی آرام گزینه ای مناسب برای بازگرداندن سلامت و زیبایی به پوست شما می باشد.جراحی پلاستیک بینی شکم سینه انواع پروتز لیفت صورت (پلک ابرو) گوش کاشت مو و ابروی طبیعی تزریق چربی ژل بوتاکسprp لیپولیز: روش قطعی حذف چاقی موضعی در یک جلسه: Skin care مراقبت های پوستی و اقدامات پس از آن توسط خود شخص تزریق PRP زیر چشم، صورت، دست RFجوانسازی صورت و بدن اندرمولوژی کاهش موهای زائد برداشتن خال، زگیل و ... تزریق ژل لب و خط خنده با بهترین مواد و تجهیزات مورد تایید وزارت بهداشت خدمات تخصصی  خدمات تخصصی که در این مرکز ارائه می شود:

- ویزیت تخصصی بیماریهای پوست، مو و زیبایی- رفع موهای زائد صورت و بدن توسط لیزر- رفع چین و چروک صورت توسط لیزر- درمان ضایعات عروقی و مویرگ های صورت و اندام توسط لیزر- برداشتن خال، کک و مک و سایر ضایعات رنگدانه ای توسط لیزر یا جراحی- انجام میکرودرم ابریژن، جهت پاکسازی پوست و رفع برخی ضایعات پوستی- رفع ضایعات پوستی توسط دستگاه رادیو فریکوئنسی RF- انجام کرایو تراپی جهت رفع زگیل و سایر ضایعات پوستی- مشاور کاشت موی طبیعی به روش FIT ،FUT- PRP جهت رویش مو و جوانسازی- دستگاه RF برای سفت کردن و از بین بردن شلی- لیزر لیپولیز شاهکار قرن برای از بین بردن چربی  در یک جلسه رفع موهای زائد

رفع موهای زائد توسط سه دستگاه :

الکساندرایت Alexandrite اولین لیزر cynosure Elite آمریکا در ایران (برای انواع پوست، حتی تیره و برنزه)

تفاوت درمان موهای زائد توسط لیزر با روش های قدیمی روش های سنتی تاثیری در از بین بردن فولیکول مو ندارد. بنابراین استفاده از کرم های موبر، اپیلاسیون، اپی لیدی، تراشیدن، بند انداختن موجب بازگشت موهای ناخواسته به همان تعداد و ضخامت و رنگ قبلی می شوند.

آناژن (مرحله رشد):

طی آن مو دارای حداکثر ضخامت و رنگ است در این مرحله اشعه لیزر بیشترین اثر تخریبی را روی فولیکول مو دارد

کاتاران (مرحله توقف رشد) ضخامت فولیکول رشد یافته کاهش می یابد و از پیاز مو که مسئول تغذیه رسانی آن است جدا می شود

تلوژن (مرحله استراحت):

در این مرحله تمام فعالیت های رشد متوقف می شود. درنواحی مختلف بدن این دوره تفاوت دارد. مرحله تلوژن در موی سر به مدت تقریبا 100 روز و دیگر نواحی بدن تا 6 ماه طول بکشد.

لیزر موی زائد با Elite آمریکا  آمریکا الکساندرایت درمان لیزر: در یک زمان بسیار کوتاه (در حد هزارم ثانیه) نور لیزر با شدت بالا به پوست تابیده و همزمان فولیکول مو را تخریب می کند اغلب موهای زائد تخریب شده از سطح پوست پاک می شوند و مابقی در عرض 1 تا 2 هفته خودبخود ریزش پیدا می کنند  بعد از انجام لیزر تعداد موهای زائد کاهش می یابد اما چون موها در فازهای متفاوتی از رشد به سر می برد تعدادی از آنها طی عمل لیزر از بین نرفته و باقی می ماند. بنابراین باید این عمل هر 4 تا 6 هفته یکبار تکرار شود با موها از بین بروند.

سیستم برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد:سیستم های لیزری و غیرلیزری1- دستگاه های غیرلیزری:سیستم های نوری هستند که IPL نام دارند که قدرتشان به اندازه لیزر نیست در واقع از آنجایی که سیستم های لیزری گران قیمت هستند.سیستم های غیرلیزری IPL طراحی شد که دسترسی به آنها کم هزینه و آسان باشد اما در عین حال عوارض و احتمال سوختگی پوست و بازگشت احتمالی مو با آن بیشتر است.

2- سیستم های لیزری:مانند الکساندرایت و Nd YAG بر اساس نوع رنگ پوست و مو

Cynosure Apogee Elite:کمپانی معتبر آمریکایی (cynosure) با ساخت دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی (Apogee) بهترین و موثرترین نتایج درمانی را در حذف دائمی موهای زائد برای افراد آورد. اما افراد دارای پوست برنزه (سولاریم شده) یا پوست تیره نمی توانستند از این لیزر استفاده نمایند.

پس از چند سال این کمپانی دستگاه ارزشمند Elite که جدیدتر و کامل تر بود را تو لید کرد که هم برای پوست تیره و سولاریم شده مورد استفاده قرار گرفت.

دلیل برتری این تکنولوژی منحصر به فرد وجود همزمان هر دو نوع لیزر الکساندرایت و Nd YAG در یک دستگاه واحد می باشد که آنرا بی رقیب ترین لیزر موی زائد کرده است. اغراق نیست اگر بگوئیم لیزر Elite جدیدترین سریعترین کاملترین موثرترین بی خطرترین دستگاه لیزر موهای زائد است که می تواند در تمام پوست ها چه روشن و چه تیره بعنوان (یک سلطان یا امپراطوری بی رقیب) باعث حذف دائمی موهای زائد شود.

لیزر موی زائد با Elite آمریکا  آمریکا الکساندرایترفع موهای زائد با الکساندرایت - کلینیک مه سیمابالون معده با دکتر فرزاد فرامرزی  آدرس : تهران، میدان تجریش، مرکز تجاری تندیس، طبقه دوم شرقی، واحد 218

بالون معده با دکتر فرزاد فرامرزی تلفن :  22700993 - 22747894 - 22747895

www.negin-tandis.irwww.tandislaser.ir


ویدیو مرتبط :
بهترین لیزر موهای زائد الکساندرایت آپوجی