باید به وضعیت نابسامان برخی سرمایه‌گذارها گریه کرد


استاندار خراسان‌شمالی گفت: امکان ایجاد اشتغال با پول دولت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، سید علی اکبر پرویزی در کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان با بیان اینکه باید به وضعیت نابسامان برخی از سرمایه‌گذارها گریه کرد، افزود: اگر می‌خواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید دست سرمایه‌گذار را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید دست بخش خصوصی را گرفت، ادامه داد: هر چه زودتر باید از شر تصدی‌گری خارج شویم تا بتوانیم به برنامه ریزی و انجام کارهای کلان بپرداریم. انجام کارهای تصدی گری، دولت را دچار مشکل کرده است.

پرویزی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم به کاندیدها توصیه کرد، به کارهایی که مربوط به آنها نیست همانند موضوع قومیت و گذر مرزی وارد نشوند و به مردم وعده ندهند چرا که مطرح کردن برخی موضوعات و اجرایی نشدن آن موجب ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود.

استاندار اظهار کرد: شهادت می‌دهم که همکاران بنده در استانداری بدون توجه به نام شهرستان و یا وجود دوست و مخالف، اعتبارات را فقط بر اساس شاخصها توزیع کرده‌اند. تلاش خواهیم کرد تا عقب ماندگی حوزه راه شهرستان را برطرف کنیم. دشت شیروان از لحاظ برخورداری از آب در مرحله بحرانی قرار گرفته و برای تامین آب شرب مردم مجبور شدیم تا آب را از طریق چاه‌های شمال شهرستان تامین کنیم.

پرویزی با اشاره به سفر دولت به استان توضیح داد: با تلاش‌های انجام شده موفق شدیم تا بیشتر پیشنهادات را مصوب کنیم و حتی اجرایی شدن دو تا سه موضوع نیز توسط خود رییس‌جمهور مورد تاکید قرار گرفت. تاکنون 50 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به استان ابلاغ و پرداخت شده و پیش نویس 50 درصد باقیمانده نیز ارسال شده است.

وی، مهمترین پروژه ملی سفر رییس جمهور به استان را فاز یک سیکل ترکیبی بخار شیروان اعلام کرد و افزود: امیدوار هستیم این پروژه در سال 95 به بهره برداری برسد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
وضعیت نابسامان این روزهای منچستر سیتی