ربیع الاول؛ ماه حیات و زندگی/ گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر(ص)


KHAMENEI.IR گزیده صوتی بیانات رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر(ص) به همراه بیانات ایشان در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی را بازنشر کرد.

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز میلاد پیامبر(ص)به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، گزیده صوتی بیانات رهبر معظم انقلاب شامل بیانات معظم له در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) به همراه بیانات ایشان در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در دهم بهمن سال 1391 را بازنشر کرد.

سخنان رهبر معظم انقلاب را که در این صوت می شنوید به شرح زیر است: 

بعضی از اهل معرفت و اهل سلوک معنوی معتقدند که ماه ربیع‌الاول، به معنای حقیقی کلمه، ربیع حیات است، ربیع زندگی است؛ زیرا در این ماه، وجود مقدس پیامبر گرامی و همچنین فرزند بزرگوارش حضرت ابی‌عبداللّه جعفربن‌محمدالصّادق ولادت یافته‌اند و ولادت پیغمبر سرآغاز همه‌ی برکاتی است که خدای متعال برای بشریت مقدر فرموده است. ما که اسلام را وسیله‌ی سعادت بشر و راه نجات انسان میدانیم، این موهبت الهی مترتب بر وجود مبارک پیغمبر است که در این ماه اتفاق افتاد. حقیقتاً باید این میلاد عظیم را مبدأ همه‌ی برکاتی دانست که خدای متعال جامعه‌ی بشری را، امت اسلامی را، پیروان حقیقت را به آن سرافراز کرده است.(بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در 17 ربیع الاول 1434 )

برای شنیدن و دریافت صورت رهبر انقلاب درباره ماه ربیع‌الاول اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارجمعی از دانشجویان