ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: سخت‌ترین بازی خود را مقابل گسترش برگزار کردیم/ فوتبالی متفاوت‌ از سایر تیم‌ها بازی می‌کنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: 3 امتیاز برای ما خیلی مهم بود و می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم. امتیازاتی که گسترش گرفته اتفاقی نبوده است. بازی محکم و تهاجمی برگزار شد. فرصت‌های گل زیادی نبود اما هر دو تیم نهایت توان خود را گذاشتند. این بازی تاکنون سخت‌ترین بازی ما بود. به تیم گسترش تبریک می‌گویم زیرا بازی عالی انجام دادند همچنین به تیم خودم تبریک می‌گویم که با تمام توان ظاهر شدند.

وی در مورد دور برگشت و اینکه آیا می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند گفت: این برد برای ما خیلی مهم بود زیرا به بالای جدول نزدیک تر شویم. به هر حال این بازی را بدون علیپور و طارمی بازی کردیم نیمه دوم هم نورمحمدی را از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: آنالیز مستمری خواهیم داشت. فقط مسئله این است که کدام بازیکن را بیاوریم زیرا قراردادهای محکمی با باشگاه‌هایشان دارند.

برانکو در مورد اینکه در نیمه دوم دفاعی تر بازی کردید گفت: فشار حریف بود که بسیار عالی بازی کرد. گسترش تهاجمی بازی می کرد و ما را مجبور کردند که به عقب برویم.

وی در مورد مسحن مسلمان گفت: او خیلی خوب بازی می کند و پاس گل بسیار زیبایی هم داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور محمد نوری تاکید کرد: بازیکنی است که قبلا کاپیتان ما بوده است در تمام پست‌های میانی می تواند بازی کند طبیعی است این بازیکن برای هر تیمی مثمرثمر است اما او قرارداد با قطر دارد و باید وضعیت او را ببینیم.

وی در مورد نظم پرسپولیس خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به روش روز دنیا بازی کنیم نسبت به بازی تیم‌های دیگر در ایران متفاوت تر ظاهر شویم. هواداران از روش بازی ما راضی هستند. طبیعی است که روی این روند اصرار می کنیم و تلاش می کنیم بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SZOIXF


ویدیو مرتبط :
شبهای فوتبالی؛ خلاصه بازی استقلال اهواز و گسترش فولاد