فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس: رویدادهای آموزش کارآفرینی تقویت شوند


به گزارش دریافتی ایرنا، روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی پنجشنبه به نقل از علیرضا موغلی افزود: این دانشگاه با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و بنیاد پرش، نخستین رویداد (استارتاپ) با محوریت فناوری های مخابرات، ارتباطات و تجهیزات پزشکی برگزار کرد که به شناسایی جوانان صاحب ایده در این حوزه ها منجر شد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در ادامه با اشاره به شناسایی ایده های برتر بومی همراه با آموزش های اولیه کسب و کار و تبیین قوانین در رویداد کارآفرینی پرش، گفت: ایده های برتر و طرح های خلاقانه در نشستی با حضور سرمایه گذاران مطرح می شوند تا به سوی تجاری سازی این ایده ها گام برداشته شود.
موغلی گفت: گروه های فناور برگزیده در رویدادهای کارآفرینی پرش برای راه اندازی کسب و کار به مراکز شتابدهی و رشد معرفی می شوند.
رویداد 'پرش' مشابه استارتاپ ویکند اما رویدادی بومی با هدف راه اندازی کسب و کارهای نوپا و خصوصی و ترویج کارآفرینی است که در استان فارس برگزار می شود.
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی در انتهای هفته برگزار می شود و در واقع، شرکت های نوپایی هستند که با یک ایده ساده و اولیه شروع می کنند، به سرعت رشد می یابند و به درآمدزایی می رسند که از جمله موفق ترین استارتاپ های جهان می توان به گوگل، مایکروسافت و اپل اشاره کرد.
نخستین رویداد پرش در استان فارس ششم تا نهم آبان 94 با موضوع گردشگری و صنایع دستی در دانشگاه شیراز برگزار شد و 27 تا 30 آبان نیز رویداد پرش با محوریت فناوری های مخابرات، ارتباطات و تجهیزات پزشکی در کارخانجات مخابراتی ایران شکل گرفت.
به گفته محسن ملایی نسب مدیر مرکز شتابدهی 'پرش' بنیاد نخبگان استان فارس، رویداد پرش در حوزه حمل و نقل دی ماه 94 و رویداد پرش با موضوع انرژی های نو مانند باد، خورشیدی، زمین گرمایی و ... اسفند 94 در استان فارس برگزار می شوند.ک/1
2027 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانشگاه جامع علمی کاربردی پارس آباد 1