سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک رهبر یهودیان اتریش از ورود مهاجران به اروپا ابراز نگرانی کرد


آسوشیتدپرس به نقل از اسکار دویچ (Oskar Deutsch) نوشت که در میان مهاجران افرادی هستند که در دامن احساسات ضد یهودی بزرگ شده اند. او می گوید که ظرفیت اتریش برای مهاجران جدید 'کم و بیش' تکمیل شده است.
دویچ روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که برخی از کسانی که متقاضی پناهندگی هستند 'به ظاهر پناهجو' هستند و دلیلی ندارد که در پی سرپناه جنگ زدگان و ستمدیدگان باشند.
امسال اتریش حدود 95 هزار پناهجو را می پذیرد که تنها یک درصد جمعیت آن را شامل می شود.
به گزارش ایرنا، هجوم بی سابقه آوارگان و پناهجویانی که اکثرا در نتیجه سیاست های آمریکا و غرب در خاورمیانه، لیبی و افغانستان مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده اند، اروپا را با بدترین بحران مهاجرت از زمان جنگ جهانی دوم مواجه کرده است. در پی حملات تروریستی پاریس، موج جدیدی از سخت گیریهای دولتی و مزاحمت های اجتماعی برای پناهجویان و به خصوص جنگ زدگان سوری ایجاد شده است.
اروپام**3092**1517

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ابراز نگرانی از فرهنگ