ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حاج‌محمدی:آنها که در صفحات مجازی توهین می‌کنند هوادار نیستند/فقط استقلال رقیب ما در قهرمانی است


به گزارش خبرگزاری فارس، امین حاج‌محمدی در ابتدای فصل از نفت تهران به استقلال آمد و در غیاب حنیف عمران‌زاده به مهره ثابت این تیم تبدیل شد. البته وی به دلیل آسیب‌دیدگی و درخشش مدافعان وسط استقلال روی نیمکت نشست و دوباره دو بازی است که مظلومی او را در نقش مدافع وسط به میدان می‌فرستد. مدافع تیم استقلال که در شرف ازدواج است پیرامون مسائل مختلف و اتفاقاتی که از ابتدای فصل برای او رخ داده با خبرنگار ورزشی فارس صحبت کرد که متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

فارس: از ابتدای فصل و حضورت در استقلال بگو.

خدا را شکر انتخاب خوبی داشتم و در ابتدای فصل هم خوب در ترکیب تیم بازی کردم. تیم در صدر جدول است و از نظر من همه چیز خوب به نظر می‌آید هرچند چند هفته پیش بعد از آسیب‌دیدگی و آن سرماخوردگی عجیبی که دچارش شدم روی نیمکت نشستم. در آن مقاطع هم که بازی نمی‌کردم انصافا هم تیم خوب نتیجه می‌گرفت و هم بچه‌ها خوب کار می‌کردند. هرچند بازی نکردن برایم خیلی سخت بود ولی دوست نداشتم هیچ وقت حاشیه‌ای بسازم و دنبال فرصت بودم که خدا را شکر مظلومی دوباره این فرصت را نصیب من کرد و توانستم به ترکیب تیم برگردم.

فارس: ماجرای پوشیدن پیراهن شماره 55 چیست؟

من شماره 5 را به نیت پنج‌تن آل عبا می‌پوشیدم و در تیم ملی و نفت این شماره را بر تن  داشتم وقتی به استقلال آمدم عمران‌زاده این پیراهن را می‌پوشید و من هم 55 را انتخاب کردم.

فارس: ظاهرا رابطه‌ات با عمران‌زاده خیلی خوب است.

ما خیلی صمیمی هستیم و او یکی از شوخ‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ ایران است. شاید باور نکنید ولی مدتی که در استقلال بازی نمی‌کردم (به دلیل مصدومیت و یا به تشخیص کادر فنی) هیچ اعتراضی نداشتم و حتی یکبار هم به مظلومی نگفتم چرا من را بازی نمی‌دهی چون حنیف عمران‌زاده دوست صمیمی‌ام و رفیق گلم در استقلال بازی می‌کرد و وقتی او بازی می‌کند انگار من در ترکیب هستم. او خیلی پسر خوبی است و من سعی کردم بی‌حاشیه به فوتبالم برسم.

فارس: به نظر می‌رسد سبک بازی‌ات هم به عمران‌زاده شبیه است.

با تعجب می‌پرسد من شبیه حنیف بازی می‌کنم؟ مطمئن باشید او خیلی بهتر از من است چون یک بازیکن با سابقه در لیگ ایران محسوب می‌شود و از لحاظ سنی هم از او کوچک‌تر هستم. عمران‌زاده یک فوتبالیست قوی است و من معتقدم سال گذشته شرایط برای او در استقلال فراهم نبود ولی امسال خوب بازی می‌کنم و من هم از تجربیاتش استفاده می‌کنم.

فارس: به نظرت چه مانعی می‌تواند استقلال را امسال از قهرمانی دور کند؟

ما یک تیم همدل داریم و به نظرم فقط خودمان می‌توانیم قهرمانی را از استقلال بگیریم. یک مقدار مشکل مالی در تیم وجود دارد ولی شنیدم که شرایط امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده و مسئولان تلاش زیادی می‌کنند. مطمئن باشید اگر شارژ مالی شویم و بازیکنان دغدغه‌شان فوتبال درون زمین باشد هیچ تیمی نمی‌تواند مانع استقلال برای قهرمانی باشد. فکر می‌کنم تنها تیمی که می‌تواند هر دو جام را بگیرد و برای اولین بار در ایران رکوردشکنی کند استقلال است.

فارس: ظاهرا بعد از بازی در صفحه اینستاگرام چند بازیکن استقلال به خاطر تساوی مقابل ملوان فحاشی‌هایی از طرف علاقمندان به صفحات مجازی صورت گرفت که باعث ناراحتی‌شان شد.

اول از همه من در مورد بازی با ملوان بگویم که زمین مسابقه افتضاح بود ولی ما نمی‌خواهیم خودمان را توجیه کنیم. شاید اگر در نیمه اول توپ‌هایمان گل می‌شد این همه حرف و حدیث به راه نمی‌افتاد. این نفراتی که در صفحات مجازی به بازیکنان استقلال بی‌احترامی می‌کنند هوادار نیستند و آنهایی هوادار هستند که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. من هم به عنوان یک عضو کوچک از خانواده استقلال تمام تلاشم را می‌کنم که شرمنده آن هواداری که روی سکو ما را تشویق می‌کند نشویم.

فارس: ظاهرا از فحاشی‌هایی که در استادیوم انزلی هم شد ناراحت بودی؟

علاوه بر من برهانی و عمران‌زاده خیلی فحش شنیدند. حنیف اصلا کاری نکرده بود و با تمام احترامی که برای مردم انزلی قائل هستم معتقدم در این ورزشگاه خیلی فحاشی می‌شود.

فارس: ظاهرا درگیر مراسم ازدواجت هستی.

همینطور است. خوشبختانه با کسی ازدواج می‌کنم که از بچگی او را می‌شناختم و پدر همسرم با پدرم 40 سال دوست صمیمی است. شاید برایتان جالب باشد که استقلال باعث ازدواج من شد چون من همسرم را بیش از 8 سال بود که ندیده بودم اما وقتی او بازی‌های استقلال را دید و متوجه شد من در این تیم حضور دارم با هم تماس گرفتیم و در نهایت تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

فارس: به عنوان سوال پایانی توصیه‌ات به حنیف عمران‌زاده که او هم مدت‌ها است قصد ازدواج دارد چیست؟

من فقط به او یک توصیه می‌کنم که من دو ماهه تصمیم به ازدواج گرفتم و همه چیز را جمع و جور کردم. حنیف هم زودتر دست به کار شود بهتر است ما هم یک شام عروسی خوشمزه می‌خوریم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/CTF8HK


ویدیو مرتبط :
گل مردود امین حاج محمدی؛ استقلال( 3 ) - راه آهن ( 3 )