پسر بچه ای که بیشتر از دختران آرایش می کند (عکس)


در این مطلب با پسری آشنا می شوید که رو دست دختران را از میکاپ و آرایش آورده است !!!

این پسر که تنها 8 سال سن دارد بسیار خوشگل و زیبا بوده و به گزارش نازوب او بیشتر از دختران روی صورت خود آرایش زنانه انجام می دهد. این پسر تمام سبک های آرایش زنانه را بلد است و با مد روز دنیا صورتش را آرایش می کند.

پسر بچه ای که بیشتر از دختران آرایش می کند (عکس)

پسر بچه 8 ساله با نشان دادن استعداد شگرفش در آرایشگری توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است . به گزارش ناز وب علاقه ایتان پسر بچه 8 ساله باهوش به آرایشگری واکنش جالب مادرش را در پی داشته است.

این پسر 8 ساله که ایتان نام دارد عاشق آرایشگریست. علاقه زیادی به آرایشگری و آرایشگر شدن و آرایش کردن خودش دارد و به این موضوع علاقه شدیدی نشان داده است.

پسر بچه ای که بیشتر از دختران آرایش می کند (عکس)

ایتان در کنار مادرش

وقتی که مادرش متوجه علاقه بیش از حد پسرش شد, او را نزد Joey Killmeyer یکی از معروف ترین آرایشگران برده و در کلاس های او ثبت نام کرده است.

مادر این پسربچه در مورد سوالات افراد مختلف راجع به تمایلات کودکش به تغییر جنسیت و تراجنسی بودن می گوید فرزندش هویت جنسی ثابتی دارد و پسر است و این رفتار او به خاطر علاقه اش به شغل آرایشگری است نه بیشتر.

او میگوید : پسرم پس از حضور در کلاس های واقعا خوشحال و سرزنده شده است و این کلاس را دوست دارد.این علاقه پسرم به آرایشگری, ربطی به هویت جنسی و مشکلات جنسی ندارد بلکه او به این شغل علاقمند می باشد و من به عنوان مادرش باید از او حمایت کرده و مشوق ایتان باشم و به او کمک کنم.

مطالب مرتبط

عکس های پسری که بیش از 90 عمل زیبایی انجام داده

عکس های خفن پسری که آرایش کردن را به دخترها آموزش میدهد

عکسهای پسری که با فنون کنگ فو آرایشگری میکند!

پسری که با عمل زیبایش همه را شوک زده کرد! عکس


ویدیو مرتبط :
آرایش کردن پسر بچه