فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



طرح مروج سلامت در 700 مدرسه همدان در حال اجرا است


عبدالله جعفری روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش همدان افزود: بر اساس برنامه، طرح مروج سلامت باید در یک هزار و 200 مدرسه اجرا شود که به دلیل برخی از مشکلات و نبود منابع مالی محقق نشده است.
وی با بیان اینکه در این طرح هشت برنامه دنبال می شود که بیشترین مشکل در بخش فرهنگی و منابع مالی است افزود: در شهر همدان برای 90 هزار دانش آموز باید 121 مراقب سلامت وجود داشته باشد که اکنون 40 مراقب سلامت فعال است.
جعفری کمبود اعتبار را از مشکلات پیش روی در حوزه سلامت دانش آموزی عنوان کرد و گفت: به ازای هر 40 دانش آموز یک سرویش بهداشتی و هر 14 دانش آموز باید یک آبخوری وجود داشته باشد که با توجه به آمارها در شهرستان همدان اینگونه نیست.
کارشناس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز گفت: طرح مدارس مروج سلامت در 148 مدرسه این شهرستان با هدف کسب رفتار بهداشتی، ارتقای سلامت در بین دانش آموزان و مشارکت اولیای دانش آموزان در حال اجرا است.
ژاله رحیمی با بیان اینکه طرح مروج سلامت از پنج سال قبل آغاز شده است افزود: برخی از مدارس شهرستان همدان و همه مدارس شهر قهاوند مربی بهداشت ندارند که نبود مربی بهداشت اجرای طرح را با مشکل مواجه می کند.
شهرستان همدان با 500 مدرسه 90 هزار دانش آموز در نقاطع مختلف تحصیلی دارد.
2087/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین همدان به زبان انگلیسی