انفجار در فرودگاه بین‌المللی شهر استانبول


رسانه‌های ترکیه گزارش دادند، یک انفجار در فرودگاهی در شهر استانبول موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دست کم یک تن دیگر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت هوایی پگاسوس ترکیه امروز(چهارشنبه)‌ اعلام کرد این انفجار در ساعت 2:05 صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی "صبیحه گوکچن" شهر استانبول (دومین فرودگاه بزرگ استانبول) در زمانی که هیچ مسافری در منطقه نبوده و عملیاتهای فرودگاه روند عادی خود را طی می‌کرده، رخ داده و هنوز علت این انفجار مشخص نشده است.

رسانه‌های محلی ترکیه گزارش داده‌اند که این انفجار در داخل یک هواپیما رخ داده و در ابتدا موجب زخمی شدن دو نظافتچی در این هواپیما شده و احتمال این که یک اقدام تروریستی بوده باشد مطرح است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد، به دنبال این حادثه پلیس ترکیه مجهز به مسلسل و جلیقه‌های محافظ تدابیر امنیت شدید در ورودی‌های این فرودگاه برقرار کرده و شروع به تجسس در خودروهای حاضر در منطقه کرد و همزمان یک هلی‌کوپتر پلیس نیز بر فراز منطقه به گشت‌زنی پرداخت.

این خبرگزاری از کشته شدن یکی از نظافتچی‌هایی که از ناحیه سر جراحت جدی برداشته بود خبر داد.

فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در بیانیه کوتاهی بعد از این اتفاق اعلام کرد، هیچ مشکلی برای فرود یا برخاستن هواپیماهای این فرودگاه وجود ندارد و تحقیقات درباره علت انفجار در حال انجام است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بلیت چارتر - فرودگاه بین المللی شهر نیویورک