سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صادرات شیرینی ایران به کانادا و استرالیا


صادرات شیرینی ایران به کانادا و استرالیامیزان/ رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش وکافه قنادی گفت: نه تنها برای تامین شیرینی شب عید مشکلی نداریم بلکه برنامه پایان سال ما صادرات شیرینی خشک ایرانی به کانادا و استرالیا است.

علی بهره مند در خصوص تمهیدات این اتحادیه برای شب عید گفت: هیچ گونه کم و کسری برای شیرینی شب عید نداریم و هم اکنون اعضای اتحادیه در حال تهیه محصولاتی با ماندگاری بالا برای ایام شب عید هستند.

وی در خصوص نحوه قیمت گذاری شیرینی شب عید افزود: برنامه ای برای افزایش قیمت شیرینی شب عید نداریم و قیمت شیرینی شب عید در سال جاری مشابه سال گذشته است.

رئیس اتحادیه قنادی ضمن اشاره به تداوم رکود اقتصادی، وضعیت فروش را در شیرینی فروشی ها نسبت به سال گذشته ضعیف عنوان کرد و افزود: در سال جاری رونق خاصی در کار ما وجود نداشت و امیدواریم در سال آینده وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود.

بهره مند در خصوص برگزاری نمایشگاه های بهاره و حضور واحدهای صنفی تحت نظارت این اتحادیه در نمایشگاه اعلام کرد: پیش از این هم گفته بودیم که مخالف برگزاری نمایشگاه های بهاره هستیم اما به هر حال ۲۰ واحد صنفی از اتحادیه قنادی در نمایشگاه مستقر در بوستان ارم، ۲۰ واحد صنفی دیگر در نمایشگاه بهاره بوستان ولایت، ۲۰ واحد هم در نمایشگاه بهاره حکیمیه با نظارت اتحادیه و اعمال تخفیف ۱۰ درصدی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه به عرضه محصولات دارای ماندگاری بالا و همچنین شکلات در نمایشگاه بهاره اشاره کرد.

رئیس اتحادیه شیرینی فروش ها همچنین از صادرات شیرینی های خشک ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس، کانادا و استرالیا در ایام پایانی سال خبر داد و در خصوص واردات شیرینی های قاچاق به کشور اظهار داشت: ما شیرینی قاچاق نداریم و تنها ممکن است شکلات به کشور واردات شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
بازی استرالیا و سوئد - جام جهانی زنان کانادا ۲۰۱۵