ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علی دایی علیه اصفهانی‌های لیگ


علی دایی علیه اصفهانی‌های لیگورزش 3/ تیم صبا هفت هفته پس از متوقف کردن سپاهان در ورزشگاه فولادشهر، ذوب‌آهن را هم به سرنوشت مشابهی دچار کرد.
در هفته بیست و دوم لیگ برتر همچنان این امیدواری برای هواداران خوشبین‌تر سپاهان وجود داشت که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با جبران فاصله امتیازی خود با تیم‌های بالانشین در 9 هفته‌ باقیمانده، در پایان فصل دست‌کم سهمیه آسیایی بگیرد. با 2 گلی که طلایی‌پوشان اصفهانی در همان دقایق ابتدایی دیدار با صبا وارد دروازه حریف کردند این امیدواری در جریان مسابقه بیشتر هم شد اما شاگردان علی دایی در ادامه بازی 2 بر صفر باخته را 2 بر 2 مساوی کردند تا رویای آسیایی شدن سپاهان کمرنگ‌تر از قبل شود.
درست هفت هفته تقویمی پس از تساوی ناامیدکننده سپاهان برابر صبا در ورزشگاه فولادشهر اتفاق مشابهی برای ذوب‌آهن افتاد به این ترتیب که تیم اصفهانی با وجود پیش افتادن از حریف نتوانست از گل زده خود محافظت کند تا در روزی که 2 رقیب جدی این تیم در راه کسب سهمیه آسیایی دست خالی زمین مسابقه را ترک کرده بودند نه فقط 2 امتیاز ارزشمند خانگی که بهترین فرصت برای عبور از آنها را از دست بدهد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تقلید صدای اصفهانی-لهراسبی-علی دایی-علی پروین -شادمهر و...