سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری سارقانی که به جای داروخانه، سر از عینک‌فروشی درآوردند


به گزارش خبرنگار قضایی تسنیم؛ شانزدهم آذر ماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و اعلام کرد که از مغازه عینک‌فروشی‌ وی در محدوده خیابان کاج یوسف‌آباد سرقت شده است.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد به محل وقوع سرقت اعزام شد؛ با مراجعه مأموران به محل وقوع سرقت، شاکی پرونده به مأموران گفت: صبح زمانی‌که قصد داشتم وارد مغازه شوم، متوجه شدم کرکره مغازه شکسته و مبلغ 3 میلیون و 700 هزار تومان، 21 عینک به ارزش 8 میلیون تومان به همراه لپ‌تاپ و فلش مموری از مغازه‌ام سرقت شده و اکنون از سارقان مغازه‌ام شکایت دارم.

با شکایت مرد جوان، شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و سرانجام با بررسی دوربین‌های مداربسته داروخانه‌ای که در نزدیکی مغازه عینک‌فروشی قرار داشت، 3 متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

صبح دیروز 3 متهم این پرونده در داسرای ویژه سرقت حاضر شدند و شاهپور یکی از متهمان این سرقت به بازپرس پرونده گفت: من به همراه سعید و امیر، نقشه سرقت از داروخانه را کشیدیم و یک روز قبل از سرقت با مراجعه به داروخانه جزئیات سرقت را مرور کردیم اما در زمان سرقت نتوانستیم از آنجا سرقت کنیم و به این خاطر، به مغازه عینک‌فروشی رفتیم و سرقت کردیم.

سعید متهم 30 ساله این پرونده نیز درباره جزئیات سرقت به بازپرس گفت: حوالی ساعت 2 نیمه شب به قصد سرقت از داروخانه از ماشین پیاده شدیم اما نتوانستیم کاری از پیش ببریم و به سراغ مغازه‌های دیگر رفتیم، از مغازه‌های بعدی هم فقط توانستیم از عینک‌فروشی سرقت کنیم و بعد از سرقت با پژو 405 از آن‌جا گریختیم اما بعد از سرقت متوجه شدیم جک خودرو که برای سرقت از آن کمک گرفته بودیم را آنجا جا گذاشته‌ایم.

امین آخرین متهم این پرونده نیز جزئیات سرقت را اینگونه شرح داد: ابتدا که قصد سرقت از داروخانه را داشتیم، دست من میان کرکره‌ها گیر کرد و بعد از بریدنش مقداری خون آنجا ریخت، چون نتوانستیم از داروخانه سرقت کنیم و به سراغ کرکره نیمه‌باز عینک‌فروشی رفتیم و پول، عینک و لپ‌تاپ را از آنجا دزدیدیم.

پس از اعتراف سه متهم جوان این پرونده به سرقت، با دستور علی وسیله ایزد موسی؛ بازپرس پنجم دادسرای ویژه سرقت، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقانی با سابقه ۲۴ بار زندان