ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لسترسیتی 10 نفره از شکست خانگی گریخت/ برتری لیورپول مقابل بورنموث


به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17 امروز (یکشنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد. در یکی از این بازی‌‌ها لسترسیتی صدرنشین در ورزشگاه کینگ‌پاور با نتیجه 2 بر 2 مقابل میهمانش، وستهام متوقف شد. گل اول این بازی را جیمی واردی در دقیقه 18 برای روباه‌ها به ثمر رساند، اما همین بازیکن در دقیقه 56 از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان کلودیو رانیری 10 نفره به بازی ادامه بدهند.

وستهام هم در ادامه از برتری نفری خود استفاده کرد و با گلزنی اندی کرول (84-پنالتی) و آرون کرسول (86) نتیجه را به سود خود تغییر داد، اما این پایان کار نبود چرا که در دقیقه 4+90 داور یک ضربه پنالتی به سود لستر اعلام کرد و خوسه لئوناردو آن را تبدیل به گل کرد تا این تیم از یک شکست خانگی نجات پیدا کند.

لسترسیتی با این تساوی 73 امتیازی شد و ضمن تثبیت صدرنشینی‌اش اختلاف خود را با تاتنهام، تیم دوم جدول به هشت امتیاز افزایش داد. وستهام هم با این نتیجه 53 امتیازی شد و جایگاه خود در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر را مستحکم کرد.

لیورپول هم در روزی که با ترکیب جوانی مقابل میزبانش، بورنموث به میدان رفت موفق شد با برتری 2 بر یک زمین را ترک کند. گل‌های بندرنشینان را روبرتو فیرمینو و دنیل استوریج به ترتیب در دقایق 41 و 45 به ثمر رساندند. تک‌گل حریف را هم یاشوا کینگ در دقیقه 90 وارد دروازه لیورپول کرد. شاگردان یورگن کلوپ با این برد 51 امتیازی شدند و در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

در ادامه این بازی‌ها از ساعت 19:30 امشب، آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای کریستال‌پالاس است.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های لسترسیتی، تاتنهام و منچسترسیتی به ترتیب با 73، 65 و 60 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لیورپول 1-0 بورنموث